punkyB Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Det må jo være tidenes tidligeste?? Nå er jeg veldig glad i marsipan - men synes vel det kan være verdt å vente på også. Men akkurat nå gleder jeg meg til å sprette posenjeg har kjøpt
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Julemarsipanen har kommet til samme tid i over 20 år..
punkyB Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Julemarsipanen har kommet til samme tid i over 20 år.. Jaja - mulig jeg synes den kommer for tidlig i 20 år til da ......
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hva, har dere ikke fått den før nå.. Ica butikken på Åskollen har solgt den siden mandag.. Ble nesten sint på dama i kassa jeg.. Så feil ut siden den står ved siden av bladene som har tips om blomster o.s.v også julemarsipan.
Gjest Tigerjente Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg kommer til å boikotte det på min egen måte i år også! Ingen "julemat", dvs. julemarsipan, julebrus, godter og andre ting som minner meg om jul, skal inn i mitt hus før 1.desember. Det klarte jeg i fjor, og skal jaggu klare det igjen. Juleplanlegging derrimot....
Gjest Ansjoni Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Sånn er jeg også Folk i min nærhet som prøver seg på en julebrus eller en clementin før 1. des får en strengt blikk og en striks kommentar tilbake Klementiner får man jo hele året da. Jeg kan fint spise det på sommeren for det finnes jo da..
Gjest Ansjoni Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni
Supraspinatus Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg spiser sesongmat når jeg får fatt i det. Bryr meg ikke om at julebrus er til julen osv. Spiste forsåvidt klementiner i mai, og har til og med spist jordbær i januar. Vi skal være glad for at vi har forskjellige smaker på de ulike sesongvarene som julebrus og påskebrus. Har erfart at i sverige har de en "must" til en hver sesong, Julmust, påskmust, försommarmust og etc. Smaker like ekkelt hele tiden.
Meadow Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg irriterer meg over at det kommer tidlig jeg også, men så elsker jeg marsipan, så jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å unngå å kjøpe det...
pusla Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg synes også det er altfor tidlig, blir like irritert og overrasket hvert år Jeg klarer nok ikke vente med alt "julete" til 1. desember, men jeg skal ikke kjøpe julemarsipan enda iallefall. Da blir jeg jo lei før jula da, jo.
Adonia Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 vi har hatt rakfisk og lutefisk i butikken der jeg jobber siden midten av september.. syens det er litt vel tildig jeg.. men det går unna! og ribbe er visst en slager hele året det!
Gjest Tex Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 Ikke klage, dere får iallefall lov til å spise den
pusla Skrevet 7. oktober 2007 #15 Skrevet 7. oktober 2007 Ikke klage, dere får iallefall lov til å spise den
Ephemera Skrevet 7. oktober 2007 #18 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er enig i at juletingene kommer alt for tidlig, det er ikke noe gøy! Men siden jeg er syk og ikke har vært ute på noen dager og dermed ikke har sett julemarsipanen: Er det noe nytt som har kommet eller er det de samme posene og marsipanen som før?? De store platene med julemelkesjokolade er gode Håper de får dem i år også.
Gjest Catwoman Skrevet 7. oktober 2007 #19 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Ikke klage, dere får iallefall lov til å spise den Men du kan spise mandler kan du ikke det da? Da er det jo bare å lage sin egen - uten sukker. Mye bedre enn den i butikken også Endret 7. oktober 2007 av Catwoman
Gjest Tex Skrevet 7. oktober 2007 #20 Skrevet 7. oktober 2007 Men du kan spise mandler kan du ikke det da? Da er det jo bare å lage sin egen - uten sukker. Mye bedre enn den i butikken også har du oppskrift???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå