Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Bør jeg slette nedlastede videofiler f.eks, eller bryr de seg ikke?
Gjest Nedfall Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Bør jeg slette nedlastede videofiler f.eks, eller bryr de seg ikke? Det kan du jo gjøre som du vil, de er jo bare vanlige mannesker, og de vil vel bry seg lite lite/mye om slikt som du selv ? ..hvis det ikke er datasupporten til indremisjonen du skal levere den til da ? Edit: Pokker til skriveleifer jeg har idag, da ? Endret 5. oktober 2007 av Nedfall
Toro Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Det viktigste er at du tar back-up av det du ikke vil miste.
Gjest javac Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg foreslår at du sikkerhetskopierer alt av privat og sensitiv karakter over på et flyttbart medium og fjerner det (skikkelig) fra harddisken før du overlater maskinen din til andre - uansett hvem.
Gjest Vilja :-) Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har valgt å fjerne alt av personlig data på maskinen før den sendes til reparasjon. Men tviler på at den som skal fikse maskina har så stor interesse av fremmede menneskers gjøren og laden sånn sett. Men jeg har passord for å komme inn i Windows. Må jeg oppgi dette passordet til vedkommende som skal fikse maskina?
Gjest Nedfall Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Men jeg har passord for å komme inn i Windows. Må jeg oppgi dette passordet til vedkommende som skal fikse maskina? Nei, vanligvis kommer de inn via den innebygde admin kontoen, eller de oppretter bare en ny adminkonto i tillegg..
Gjest Vilja :-) Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, vanligvis kommer de inn via den innebygde admin kontoen, eller de oppretter bare en ny adminkonto i tillegg.. Ok!
Cujo Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg hadde nok fjernet alt jeg ikke ville at andre skulle snoke i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå