Gå til innhold

Jeg hater verden.. og EB Games...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARG!!! Jeg HATER å måtte jobbe hele dagen.. Pokker drittjobb.. Hvorfor er de så idioter, hvorfor kan jeg ikke gå hjem når jeg er syk, hvorfor må man sitte på jobben selv når man er syk kun fordi man er butikksjef.. Helvettes norgessjefen lar meg ikke dra hjem heller..

Hater EB Games så inderlig.. Idioter hele gjengen.. Pokker meg glad jeg er ferdig her om 26 dager!!!!!!!1

*kremt* Sånn.. Nå blir jeg sikker sensurert, men det hjalp litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikksjef for EB Games...? Høres jo nesten ut som en drømmejobb for en geek som meg...! :Hehe:

Men forstår godt at du er sint og sur, ja - ikke gøy å være på jobb når man er syk.

Håper du er ferdig nå, og kan reise hjem og ta vare på deg selv i helgen. :klem:

Skrevet
Butikksjef for EB Games...? Høres jo nesten ut som en drømmejobb for en geek som meg...! :Hehe:

Men forstår godt at du er sint og sur, ja - ikke gøy å være på jobb når man er syk.

Håper du er ferdig nå, og kan reise hjem og ta vare på deg selv i helgen. :klem:

Nei, det er ikke gøy å være butikksjef, eller jobber her generelt.. Jeg tenkte drømmejobb siden jeg også er nerd. Men det eneste jeg opplever er samtaler med stae damer som helt bestemt skal ha en nintendo, og ikke noen Ds eller noe sånt.

Og nei, jeg er ikke ferdig nå, derfor jeg klagde over butikksjef. Noen andre er syke som betyr at da sitter jeg her fra 10 til 21.. Whii, bare 5 timer igjen.. ARG! Drittsted!!!

Skrevet

Huff, det høres overhodet ikke kjekt ut, nei. Ingen du kan ringe til? :klem:

Skrevet
Huff, det høres overhodet ikke kjekt ut, nei. Ingen du kan ringe til? :klem:

Jeg har ringt (i tilleg til at de som ikke kunne hos meg) EB Games butikkene på stovner, byporten, aker brygge, strømmen, ski og tønsberg.. Altså alle i nærheten og ingen kan :kjefte: Heldigvis bare en time igjen nå, men begynner å bli tørst og må på do.. *kikke etter vekter*

Skrevet

Føler med deg, du hadde nok en lang dag i dag ja! Også så pyton det er å jobbe en hel dag alene! Også dustete senterledelse som bestemte at vi skulle ha åpent til kl. 21! Selv har jeg hatt en etterlengtet fridag.. :sjenert: Var det mye folk der oppe på senteret i dag eller?

Trøst deg med at du har internett du kan drive med når du er på jobb i hvert fall ;)

Skal du bytte jobb sier du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...