Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokk! Jeg savner å holde rundt ekskjæresten sånn. Vi hadde super sex, og han er defintivt den beste jeg noen gang har kysset med. Vi lå tett sammen hele natten, og jeg kunne sovne på brystkassen hans. Alt var bare så utrolig lidenskapelig, trygt og godt.

Det ble slutt på grunn av for mange berg- og dalbanegreier i forholdet, og var slutt en god stund før jeg møtte han som er min kjæreste i dag. Allikevel føltej eg vel kanskje aldri at jeg var over eksen, og får enda abstinenser og blir voldsomt lei meg når jeg ser bilder av ham.

Jeg har forsåvidt grei nok sex med han nye oxo, men på langt nær så fantastisk som med eksen. Han var mye mer opptatt av å ta det rolig, se hverandre i øynene og gjøre sexen personlig. Føler nå at det er mer mekanisk egentlig. Jeg får aldri orgasme.

JEg kan ikke ligge på armen hans, for da får han vondt i den, eller kan ligge i korte perioder, men aldri sovne slik. Derfor gidder jeg ikke å legge meg til rette der heller, og ligger heller for meg selv under egen dyne.

Vi greier ikke å kline skikkelig sammen. Til nød en tungespiss i ny og ne, ikke slike dype heftige som jeg liker så godt.

Men er jo så gladi kjæresten min. Han må kanskje sies å være verdens beste, snakker sammen masse, er veldig like og han er alt som eksen ikke var når det gjelder ærlighet, respekt og likeverd. Har ikke hatt en dårlig dag sammen med han, nesten så han er for snill og god. Han er en sånn som man får veldig lyst til å ende opp med. Bare så forbasket at jeg skal tenke på den dusten av en eks hele føkkings tiden! Arghhhhhh!!!! Er så lei av det nå!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Fortell din nye hvordan du kunne tenke deg at sexen skulle være, eller vis han det! Uten å nevne eksen. Dere er to i senga, og det er like mye ditt ansvar at sexen blir bra.

Skrevet
Fortell din nye hvordan du kunne tenke deg at sexen skulle være, eller vis han det! Uten å nevne eksen. Dere er to i senga, og det er like mye ditt ansvar at sexen blir bra.

Det var et godt svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...