Gå til innhold

Forrett

Gjest Brud2008

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2008
Skrevet

Vi skal ha 3-retters middag, men vet ikke hva vi skal ha som forrett. Jeg er ikke noe glad i suppe, og forloveden er ikke noe glad i fisk :sjenert:

Er det noen som har noen forslag til forrett??

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet
Vi skal ha 3-retters middag, men vet ikke hva vi skal ha som forrett. Jeg er ikke noe glad i suppe, og forloveden er ikke noe glad i fisk :sjenert:

Hvis det er i sesongen, hva med ferske asparges med hollandaise, med strimler av en god spekeskinke som garnityr?

Hvis dere vil ha en kald forrett: Tynne skiver av 3-4 slike sorter molon, spekeskinke og bergensk vannkringle

Eller oksecarpaccio, melbatoast og pepperrotkrem, og en liten klatt smør med saltflak i til toasten

Skrevet

Parmaskinke/spekeskinke rullet rundt et stykke ost (f.eks. mozarella) som bakes litt i ovnen til osten smelter og skinken blir stekt utenpå. Serveres på en seng av ruccolasalat og cherrytomater.

Skrevet

Vi hadde kyllingfilet med hjemmelaget potetsalat på ristet rugbrød. Asparges som tilbehør.

Gjest Brud2008
Skrevet
Vi hadde kyllingfilet med hjemmelaget potetsalat på ristet rugbrød. Asparges som tilbehør.

Dette høres kjempe godt ut!! :tommelsmil:

Skal høre med de som arbeider på lokalet om de kan ordne dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...