Nicky B Skrevet 5. oktober 2007 #1 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke sett noen tråd om Brothers and Sisters som har seilt opp til å bli en absolutt favorittserie hos meg. Er det flere som syns serien er like bra? Syns skuespillerne er kjempeflinke. Storylinen er interessant og troverdig og jeg liker at serien er så menneskelig og varm uten å skli ut i sentimentaliteter. Dette er absolutt en serie jeg vil ha på dvd etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. oktober 2007 #2 Del Skrevet 5. oktober 2007 Å ja!!! Jeg liker den kjempegodt jeg også! Liker både skuespillerne og karakterene og settingen. Håper den fortsetter slik den har begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filofaxen Skrevet 16. oktober 2007 #3 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg og liker den Har begynt på sesong 2, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 18. oktober 2007 #4 Del Skrevet 18. oktober 2007 Her har du en fan til! Liker serien kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 18. oktober 2007 #5 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt serien på Dvd? Jeg har hørt så mye fint om den, og jeg er jo en serie fan, tenkte å begynne på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 18. oktober 2007 #6 Del Skrevet 18. oktober 2007 Her får du i hvertfall kjøpt den. Ser ikke ut som sesong 1 kommer før 5.des, men man kan jo forhåndsbestille. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 18. oktober 2007 #7 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet hvor mange sesonger det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bare to foreløpig, andre sesong går nå i USA. Første sesong er snart ferdig på TV2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 19. oktober 2007 #9 Del Skrevet 19. oktober 2007 Håper sesong 2 kommer til Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 19. oktober 2007 #10 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja det håper virkelig jeg også..Spørs hvor lenge vi må vente da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. oktober 2007 #11 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis den ikke skulle komme til Norge kan det jo være en mulighet å laste den ned da. Ellers syns jeg blant annet TV2 har blitt flinkere til å ikke ligge så langt etter med seriene de sender. Kanskje noe rundt en halv sesong? Liker også serien, men glemmer altfor ofte å se på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 19. oktober 2007 #12 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja man får vel uansett lastet de ned, eller så får jeg kjøpe serien etterhvert som den kommer på dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. oktober 2007 #13 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg følger også med (laster ned.) Den er nok ikke favorittserien min, men helt ok å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #14 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fin serie... Håper TV2 viser sesong 2 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå