Gå til innhold

Jinx: Kokosboller?

Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Hei, Jinx: Du har rett. Aaalt for lenge siden vi har hatt en reall kokosbollefestival. Eller hva med en kokosbolle orgie?! :briller:

Skal vi sende ut inbydelser eller skal alle som vil få komme? Jeg stemmer for at alle som vil får komme! Og: Skal vi ta cover charge? -Nei, vi skal vel ikke det siden alle må kose seg med medbrakt. Apropos medbrakt: Jeg koser meg med en veldig god rødvin nå. Skal det være alkoholfritt eller?

Du og du, vi har mye vi må ta stilling til her. For de som tror at en kokosbollefestival bare "ordner seg selv": N e i: den gjør nemlig ikke det!

Så, hva sier du, Jinx? Skal vi sette i gang? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liten

(...ser at meldingen er til Jinx, så smyger meg nesten helt ubemerket forbi, smuglytter.... og iler avgårde for å kjøpe Skafferiets fantastiske kokosruller og deretter videre på polet for å la mannen prøvesmake til han finner den perfekte drikken til all kokosen...) :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(smyger meg inn her en liten tur jeg også. Gjett hvem som fikk lyst på kokosboller!!! Kanskje Malibu passer til? Eller blir det litt for mye av det gode? :wink: Venter spent på hvordan kokosbollefestivalen/orgien utvikler seg. )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diva sniker seg inn og slafser og smatter....

*raaaaaap*! Huffda.... :oops: Oioioi...tror jeg skal kutte ned på antall kokosboller jeg og slutte å stjele fra Embla s.......

Fy meg....

Skal bake en sjokoladekake til deg til gjengjeld jeg, og dere andre kan også få :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...