Knøttet Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Vi planlegger så smått en bryllupsreise i februar, mars. Vi har ikke bestilt noe enda, men tenker på å dra til Italia. Vi er prøvere nå, og om jeg er gravid innen den tid er jeg jo maks 3-4 måneder på vei. Er det problematisk å reise på ferietur til utlandet når man er 3-4måneder på vei? Er det noe spesielt jeg må unngå om jeg er gravid?
Gjest s.n Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Det er vel den tiden det er mest gunstig å reise, og anbefalt at en reiser. Etter kvalmen og før magen! Håper du er gravid til den tid! God tur!
Eeyore Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg ville bestilt reise Man kan ikke legge livet på hylla selv om man er prøver. Hva om du ikke blir gravid? Da sitter du der uten hverken mage eller bryllupsreise... Jeg hadde angret mer på det, enn evt å måtte avbestille.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Husk å ta alt av nødvendige vaksiner FØR du blir gravid, hvis du trenger det (det finner du ut av på www.folkehelsa.no
Gjest AnneShirley Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Vi tenkte som du, men nå er vi i PP10 og fremdeles uten resultater så det ble ikke "nødvendig". Vi valgte et feriemål vi kunne dra til selv jeg ble gravid (dvs unngikk malaria-områder osv). Hele Europa og Nord-Amerika er jo greie feriemål likvel, f.eks.
Amused Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg ville ha bestilt Og så må du huske på at du må være litt mer forsiktig med maten i utlandet.
Pasha Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg hadde uten tvil bestilt tur. Man kan ikke sette livet sitt på vent i tilfelle man blir gravid.. og akkrautt italia er jo ikke spesielt "farlig" for gravide. Det "verste" som kan skje er kanskje at du akkrautt har blitt gravid og kanskje sliter med kvalme og trøtthet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå