Wonders Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Har funnet ut at gutta liker ost og kjeks. Men hva mer liker de? Hva har funket hos dere? Potetgull og dip kan de mekke hjemme hos deg selv.
Minien Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Min mann er helt vill etter oliven, i hvert fall. Nøtter slår jo alltid an..
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 beste snacksen for mannfolk må da være damer og øl! men en skikkelig hot curry med ris og corrona øl med lime båt var x'ns favoritt...... gratinerte taco chips......... mange gutter elsker sjokolade..... så kan du få spekemat i små biter ment for snacks.. litt hotte spekepølser osv
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Salte pistasjenøtter med skall + øl. En uslåelig kombo !
Supraspinatus Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Altså, liker ikke helt at menn blir satt i bås om at det må være usunne snacks (hvis ikke er det ikke mannesnacks). Så jeg foreslår: Ferdig rensede jordbærbiter, druer, honningmelon i biter, paprikastrimler (til ost og kjeks), delte apelsinbåter, osv
prinsessa Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Ikke for og være slem men den siste kommentaren hadde passet rett inn i den Vi Menn reklamen. (Der menn skal være menn) Hva med kyllingvinger og salsasaus.
Elbereth Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Når det er snakk om mannfolksnacks er dette gjengangere hos oss Til øl: Peanøtter, chilinøtter og i noen få tilfeller pistasjnøtter (hvis ikke jeg har spist dem opp) Potegull, evt med dipp Nachos med salsa og rømme Til kaffe: Sjokolade Is med sjokoladesaus Kaker (helst marsipankake, snickerskake, verdens beste o.l.)
ashera Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Ulike typer oliven er en slager. Spekemat skåret i kubber eller skiver likeså.
Chelsea Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Mitt inntrykk er at gutter helst vil ha følgende snacks: - Potetgull - Grønnsaker m/dip - Peanøtter - Tortillachips m/salsa - Oliven (her er det noen som vil ha og andre ikke) Skal de ha noe litt mer å bite i vil de gjerne ha noe med litt smak: - Hotte kjøttboller - Hotte kyllingvinger - Poppers - Løkringer m/hot saus - Gratinerte tortillachips m/ost, jalapenos, gjerne bønner, guacamole, salsa, rømme - Spekeskinke, forskjellige pølse med smak Ost og kjeks slår ikke an hos særlig mange mannfolk i min bekjentskapskrets, men det er bare min erfaring...
FantasDick Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Jeg laget tapas på den siste guttefesten vi hadde her, og det ble en slager! De var helt ville på tapasen. Jeg hadde bl.a lefseruller med chorizo, hotte kjøttboller i salsa, pastasalat med pesto, focaccia, diverse oliven, ost, soltørket tomat o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå