Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er en jente på 19 år,problemet mitt er at jeg har dun på kroppen og tør derfor ikke å bli sammen med noen. har hørt at jeg er pen og flere gutter har spurt meg, men jeg har nei til alle hitil. fordi jeg er redd de skal stikke av siden jeg har dun overalt på kroppen. er det skikkelig turn off for dere gutter? er så lei meg.. :gråte:
Gjest Veronica Mars Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Paradokset Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Alle mennesker har mer eller mindre dun på kroppen. No worries:-) Jenter har til og med hår i rumpa - heldigvis litt mindre enn oss gutter.
Gjest Veronica Mars Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
ToveM Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hvorfor må det være slik at alt som er naturlig er "unaturlig" og stygt. Vi har faktisk stort sett dun og hårsekker over hele kroppen utenom under føttene og inni hendene
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vil vel heller si at det er turn off hvis jenter IKKE har dun på kroppen. Vil ikke pule noen marsboer heller.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Heisann Forstår kossen du har det.. hadde det litt på samme måte.. bare at det kun var det at jeg hadde hår på magen som plaget meg. (har dun overalt, men det på magen plaget meg siden noen var sorte) Jeg hadde noe på gang med en fyr, og før den kvelden jeg trodde jeg fikk me sexuelle debut var jeg faktsik mer redd for å være naken, og dermed blottlegge magen for fyren. Enn for å debutere.. (kan jeg nevnet at jeg følte meg veldig klar for det sist) Men i ettertid er det bare merklig å tenke tilbake på.. for det virket absolutt ikke som han syns det var ett problem:) Så ikke la dette ødelegge for eventuelle forhold for deg, det går nok kjempefint for deg:) Lykke til!
Gjest milkyway Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Forstår deg veldig, på kjæresten min gror det jo ikke hår på armer eller lårene, så jeg føler meg som en apekatt ved siden av han! Men jeg tror ikke det er noe pes, jeg plages nok mer enn han gjør, iallfall når han sier det ikke gjør han noen ting. Tror ikke det er noe de tenker på
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Jenter har til og med hår i rumpa - heldigvis litt mindre enn oss gutter. Tror jeg har mer hår bak enn samboeren. Eneste stedet han er mer hårete enn meg er i ansiktet. T.o.m når jeg ikke barberer meg så er han mest hårete. Men dun er skjelden noe problem, når det blir snakk om ansiktsbarbering daglig så er det litt verre. Men høvel, voks, og hele opplegget så går det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå