sweetdana Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt billig ved i tromsø/tromsø-området? Håper virkelig, har prøvd å google uten hell. Vet ikke helt hva jeg skal søke på
Umuriel Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 De selger ved rett ved siden av søppelfyllinga i Tromsdalen. Og så lurer jeg på om ikke Tromsprodukt leverer ved? :klø:
Gjest Deception Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 De selger ved rett ved siden av søppelfyllinga i Tromsdalen. Og så lurer jeg på om ikke Tromsprodukt leverer ved? :klø: Begge deler er Tromsprodukt Ellers har vel Obs og Neumann Bygg ved, i hvertfall? Jeg mener at vi kjøpte fra Tromsprodukt, men det er mannen som har styrt med dette, så jeg vet ingen detaljer.
Umuriel Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Begge deler er Tromsprodukt Ellers har vel Obs og Neumann Bygg ved, i hvertfall? Jeg mener at vi kjøpte fra Tromsprodukt, men det er mannen som har styrt med dette, så jeg vet ingen detaljer. Aha... Vi har ikke vedovn, som du kanskje skjønner
Gjest Deception Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Aha... Vi har ikke vedovn, som du kanskje skjønner Vi har. Men noen må lære seg å tenne opp på ordentlig vis.
sweetdana Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Vi har. Men noen må lære seg å tenne opp på ordentlig vis. Ny vinter, nye muligheter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå