Gå til innhold

Erfaringer med SIT sine treningsanlegg i Trondheim?

Gjest Gjest_student_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_student_*

Noen som har erfaring med idrettsanleggene på Dragvoll og Gløs her?

Hvordan er gruppetreningene? Tidligere erfaring tilsier at studenttreningssentre som regel alltid er veldig crowded, er dette tilfellet også i Trondheim?

Kort sagt, er det bedre å melde seg inn på "vanlige" treningssentre, selv om prisen er mye høyere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har trent ved SIT sitt treningssenter på Gløshaugen i et år nå, og det er veldig mye for pengene. Jeg trener mest egentrening i styrkerom da. Som du sier er det ofte fullt, men hvis du har mulighet til å trene på litt uvanlige tidspunkter så fungerer det kjempebra, det er omtrent ingen der rundt lunsjtid f.eks.

Har ikke vært på så mange gruppetimer, men de jeg har vært på virket bra. Det er mye og velge mellom, og plass til rundt 50 på hver time. For å få plass er det lurt å melde seg på på internett på forhånd, evt kan du stå i kø 40 min før timene.

Nå har ikke jeg vært mye på andre treningssentere, så jeg har egentlig ikke noe sammenligningsgrunnlag, men det holder lenge for meg i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent mye gruppetimer på Gløs, og var veldig fornøyd. Selvfølgelig er det lite oppfølging og "ekstratilbud" men til prisen er tilbudet veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trent mye på NTNU grunnet plassmangel der. Har medlemsskap i SATS, men har også vært medlem på 3T (er i grunnen hipp som happ mellom de to synes jeg, men heller bittelitt mot 3T). Nidarø er et billigere alternativ da, hvis du kun er interessert i timer er kanskje og High Energy noe for deg?

Håper du finner noe som passer deg. Skjønner godt at du ønsker å velge Dragvoll eller Gløs mtp pengene, du burde kanskje prøve det et semester. Uansett blir det garantert billigere å melde seg inn rundt nyttårstider på treningsstudio, da har de alltid kampanjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Noen som har erfaring med idrettsanleggene på Dragvoll og Gløs her?

Hvordan er gruppetreningene? Tidligere erfaring tilsier at studenttreningssentre som regel alltid er veldig crowded, er dette tilfellet også i Trondheim?

Kort sagt, er det bedre å melde seg inn på "vanlige" treningssentre, selv om prisen er mye høyere??

Trener en del på dragvoll siden jeg er glad i spinning.

Treningstilbudet er veldig bra. Å gruppetimene er helt suverene. Instruktørene er veldig flinke..

Jeg har før vært mdl i andre treningsentre, men vil ikke si det er mye bedre.

Anbefaler virkelig å mld seg inn hos sit idrett:):) hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente på idrettsbygget (styrkerommet) på Dragvoll da det var nytt. Jeg fikk time hos en hovedfasstudent som viste meg hvordan jeg skulle bruke div apparater. Veldig nyttig. Til visse tider var det veldig fullt og det gjaldt å finne tidspunkt da det ikke var kø. Tidlig på dagen var det fint å trene. Det er endel år siden og jeg vet ikke hvordan det er der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...