bella domina Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Har nettopp vært i skobutikk for å få noen pene jobbsko med myk såle. De hadde masse lakksko med strass og traktorsåler (1 cm tykk og mer). Jeg ville ikke ha det, og fikk beskjed fra betjeningen om at det måtte være lenge siden jeg hadde vært i en skobutikk. Det er det ikke, men jeg innrømmer å ikke ha lagt merke til det. Er det virkelig det nye store? For jeg syns ikke det er pent, og har ikke sett det på noen. Skal uansett ikke ha det jeg da - og syntes damen var frekk.
Gjest Frøken Titt Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Traktorsåler har jeg sett, men ikke sko i lakk med strass og traktorsåler nei.
aline Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ville ikke ha det, og fikk beskjed fra betjeningen om at det måtte være lenge siden jeg hadde vært i en skobutikk. For det første, ja! Betjeningen var direkte frekk!! Jeg har vært innom flere skobutikker, og må si meg enig i at jeg heller ikke har sett lakksko med strass og traktorsåle, så SÅ voldsomt kan det da ikke være. Kan selvsagt ha noe med at jeg ikke ser etter det og ikke finner det interessant i det hele tatt, så om det er der, så overser jeg det glatt. Kan ikke skjønne at du ikke ønsker deg det altså?
Aurela Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Eh, det høres ikke så pent ut.. Noen bilder??
bella domina Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Hun var sikkert lei av meg , hun hadde foreslått mye. Når jeg skal ha sko med MYKE såler, vil jeg ikke ha sko med harde - det var det første hun bommet på - kom med masse 3-4 cm hæl i helt hardt materiale. Når hun endelig skjønte at jeg skulle ha MYKE såler hele veien og ikke høyere hæler enn at de også var myke kom vi til traktorsålene. Det var semsket med strass og traktorsåle (altså sånne grove gummisåler som er under grønne gummistøvler man bruker på jakt ol), lakk med chanel-lenker og traktorsåle osv. Og når jeg sa jeg ikke ville ha det, fikk jeg altså melding om at jeg var helt ute av fashion. Har nå søkt på skoringen, eurosko, dinsko, ecco og flere utenlandske siter, men finner ingen slike sko. Husker ikke merket - men de kostet 15-1700 kroner paret. Ikke fillern om jeg betaler det for noe som er stygt uanstet hvor nymotens det er. (Det skal sies at damen var godt over 50, så motesynet kan jo være ulikt, men butikken har mange stilige sko - bare ikke med myke såler...)
bella domina Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe - hun var veldig ok bortsett fra dette altså. NÅr jeg ville ha myke såler, mente hun det var løsningen, for sånne hadde jo hun. Jeg orket ikke si at jeg ikke ville tatt på meg noe av det hun hadde på seg, selv om hun var fix nok for sin type.... Men en ting har hun rett i - det kommer mye lakk, og det hadde ikke jeg fått med meg. SEr det i alle nettbutikkene nå.
Elbereth Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg bruker ofte Camper-sko på jobb. De har myke gummisåler (=lydløse), er fine og veldig gode å gå i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå