Gå til innhold

Netthandel

Anbefalte innlegg

Gjest Shoppedama
Skrevet

Kom over de herlige skinnhanskene på Netthandel.no. Har vært ute etter slike i lengre tid, men prisen ligger oppi 400kr, så det har ikke blitt til at jeg har prioritert det.

Så var det auksjon.. og jeg bød og satte budet mitt til maks 180kr. Syntes det var greit, og regnet med at med frakt på rundt 50-60kr ble det billige skinnhansker.

Fikk budet - og fikk regninga i dag - som lød på 340kr!!!! Med frakt og ekspedisjonsavgift. Ja hurra det lønnet seg virkelig...

Irriterer meg noe grønnjæ***g.. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo lov å sjekke frakt og ekspedisjonsgebyr før man byr da... Husker jeg ikke feil, finnes det en egen knapp som du kan trykke på og få opp en beregning av dette før du byr noe som helst.

Skrevet
Det er jo lov å sjekke frakt og ekspedisjonsgebyr før man byr da... Husker jeg ikke feil, finnes det en egen knapp som du kan trykke på og få opp en beregning av dette før du byr noe som helst.

Enig, går ann å sjekke dette før du byr ;) De må jo tross alt tjene litt penger disse auksjonssidene også... Hvor skal de få overskudd fra når det meste selges så rimelig? ..... ekspedisjonsgebyr ja!

Skrevet

Jeg har forresten gjort mange gode kjøp på diverse nettauksjoner i årenes løp, men det forutsetter at man er litt våken. Det siste jeg kjøpte på netthandelen.no var støvsugere (I flertall, ja...Med masse slipestøv og hundehår, varer de uansett ca. et halvt år her i huset, så jeg har gitt opp å kjøpe dyre utgaver og det er greit å ha en i reserve :sjenert:...). Før jeg la inn bud, sjekket jeg imidlertid hva tilsvarende koster i butikk og la selvfølgelig ikke inn bud høyere enn at jeg fikk dem for ca. halv pris selv om det tilkom frakt og ekspedisjonsgebyr.

Det samme gjelder på f.eks. eBay. Det hjelper ikke at man får tilslaget på USD 0.99 når frakten viser seg å bli USD 45...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...