Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stå til høyre, gå til venstre!

Er det så vanskelig å forstå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke briter og andre i land med venstrekjøring er helt enig med deg om hvor du skal stå og gå, men skjønner poenget ditt.

Hvor vanskelig kan det være å stille seg til høyre i rulletrappen når du står stille?

Skrevet

Jeg pleier alltid stå midt på, og breie meg ut med armene ..? Ser ikke problemet her ? :klø:

Skrevet

Hva om jeg er så feit at jeg eks. fyller hele rulletrappetrinnet med hele meg da? :kjefte:

Hva med meg og alle andre som er kjempebrede? :tristbla:

Dette var slemt sagt av deg!

:rope: Mooooderaaatooor

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Heldig med denne tråden tuji :fnise:

.....i hele verden liksom :ler: og for noen svar :ler2:

Endret av Silmarill
Skrevet

REttelse: Til alle i hele verden som ikke er feite briter.

Gjest Engelskmann
Skrevet

NEI

Bor i England, men takk for tipset :)

Jeg skal følge rådet ditt :Nikke:

Se til høyre :riste: se til venstre :forvirra::reise::hakeslepp:

:reise: auuuuuuuu, :kjefte: tuuut, :sinnatagg: kræsj :blaaveis:

Takk for tipset :kjefte:

Skrevet

Jeg står alltid midt i rulletrappen fordi jeg ikke vil at noen skal gå forbi meg. Også bruker jeg å fise litt så ingen skal trenge Klebe seg inntil ryggen min.

Har du dårlig tid så kan du handle på nettet. :kjefte:

Rulletrapper er til for oss som har tid nok, og som går og rusler rundt på kjøpesenter hver dag. Noen av oss liker f.eks. å stå i rulletrappa å spise is, ikke forstyrr oss da - for vi koser oss da med is midt i rulletrappa.

Skrevet
Har du dårlig tid så kan du handle på nettet. :kjefte:

Har du dårlig tid til å stå stille i rulletrappen, så har du kanskje ikke tid til å sitte hjemme og vente på at det du kjøpte på nettet kommer i posten..!!

*klarte ikke la være*

Gjest Silmarill
Skrevet
REttelse: Til alle i hele verden som ikke er feite briter.

:fnise:

Uansett, alle forstod jo budskapet ditt men det ble jo litt festlig i beste KG stil :)

Skrevet
Tror ikke briter og andre i land med venstrekjøring er helt enig med deg om hvor du skal stå og gå, men skjønner poenget ditt.

Hvor vanskelig kan det være å stille seg til høyre i rulletrappen når du står stille?

Briter står faktisk også til høyre i rulletrapper. ;)
Skrevet
Briter står faktisk også til høyre i rulletrapper. ;)

Mener å huske at det var skilt i undergrunnen i London som "sa" at man skulle stå til venstre og gå til høyre. Men det er vel rundt 9 år siden jeg var der, så jeg kan huske feil eller det kan ha blitt forandret...

Skrevet
Har du dårlig tid til å stå stille i rulletrappen, så har du kanskje ikke tid til å sitte hjemme og vente på at det du kjøpte på nettet kommer i posten..!!

*klarte ikke la være*

:hoho:

Forstod du virkelig ikke at det hele var en fleip?

*Klarte å la være, men svarer likevel*

Skrevet

Mens jeg likevel har alle i verden her: Du med den svarte puddelen må se til å holde den i bånd så jeg ikke meier den ned med bilen når den løper villmann i gata. Og det hadde heller ikke skadet om du ofret meg et unnskyldende blikk etter at jeg bråbremset og kvelte motoren.

Gjest Blondie65
Skrevet

Siden man nå har HELE verdens oppmerksomhet vil jeg komme med en liten oppfordring også:

Ja jeg vet at det er surt og mørkt og kaldt å vente på bussen. Men det forandrer ikke det faktum at vi som skal av faktisk bør få lov til det før dere kommer på. Ikke bare av - men vekk også. Ganske frustrerende å måtte trenge seg av bussen med tusen pakkenelliker eller bare litt og bli møtt av en vegg med folk som trenger på for å komme inn.

Og til de som står på bussen når jeg skal på: Når det er full buss er det faktisk greit å trekke innover i vognen slik at HELE meg kommer inn på. "Trekk bakover i vognen" betyr faktisk akkurat det.

*stiger ned fra såpeboksen*

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
:hoho:

Forstod du virkelig ikke at det hele var en fleip?

*Klarte å la være, men svarer likevel*

Tydeligvis ikke, men hun mente det godt da :fnise:

Siden man nå har HELE verdens oppmerksomhet vil jeg komme med en liten oppfordring også:

Ja jeg vet at det er surt og mørkt og kaldt å vente på bussen. Men det forandrer ikke det faktum at vi som skal av faktisk bør få lov til det før dere kommer på. Ikke bare av - men vekk også. Ganske frustrerende å måtte trenge seg av bussen med tusen pakkenelliker eller bare litt og bli møtt av en vegg med folk som trenger på for å komme inn.

Og til de som står på bussen når jeg skal på: Når det er full buss er det faktisk greit å trekke innover i vognen slik at HELE meg kommer inn på. "Trekk bakover i vognen" betyr faktisk akkurat det.

*stiger ned fra såpeboksen*

*stiger opp på såpeboksen og nikker enig til Blondie65*

Tar mikrofonen og sier!

Jepp, og det mener jeg også Blondie65

men....

:rope: Det gjelder T-banen og trikken også!

La de reisende passasjerene gå ut før dere nye reisende skal inn!!!

Men mens jeg allikevel har ordet her og kan snakke til HELE verden:

BRUK REFLEKS når det er mørkt!

Både DU og dyret du har i bånd langs en mørk landevei eller veien generelt!!!!

Du synes ikke i mørket selvom du kanskje tror at du gjør det!

Det er ikke tøfft å være død!

Takk :bukke:

Endret av Silmarill
Gjest milkyway
Skrevet

Forbaska dråg hele hurven, ta heller labbe-trappa!!

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

:rope:

og til alle dere som står MIDT på fortauet og prater/breier dere. plasser dere vennligst på den ene siden slik at folk kan få passere uhindret. det gjelder også alle dere med handlevogner som setter denne akkurat der dere står og går i butikken, uten å tenke på at jeg som kommer bak med min handlevogn skal forbi!!! *puh*

glimrende tråd :ler:

Skrevet

I asia er det omvendt i rulletrappene. Jeg er miljøskadet og husker ikke lenger hvor i verden man skal stå til hvilken side, så jeg veksler litt. Til gjengjeld, når jeg ikke er helt i min egen verden, er jeg veldig flink til å flytte meg til siden.

Mine meldinger til hele verden:

Småbarnsforeldre med barnevogn: Du triller en vogn, ikke en måkebil. Du har ikke forkjørsrett og du er ikke veiens navle. Hvis du kjører på meg, er det du som skal si unnskyld, ikke jeg! Jeg er et lite menneske, og babyen din tar ikke skade av at du kjører meg ned!

Hundre småbarnsforeldre med barnevogn på en gang: Veien er til for flere enn dere! Det er faktisk ikke mulig å komme forbi! Slipp oss frem, jeg vil ikke bli fanget bak dere og høre på hvordan avføringen til barna deres har vært i det siste!!!!

Syklister: Du er ingen bil!!! Trafikkreglene gjelder for deg også!

Dere som bestemmer tvprogrammene: Hva er galt med dere?!

Bussjåfører som ikke stopper for folk som kommer løpende: FY!

Ellers bør hele verden vite at man kommer langt med en :klem: så pass it on! ;)

Fine tråden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...