Gå til innhold

oppvaskmaskin, har du en god en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oppvaskmaskin i løpet av høsten og kikker litt rundt, men vi vil ha en rimelig maskin som også er god.

Derfor lurer jeg på hvilke oppvaskmaskiner dere har og om dere er fornøyde med maskinene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde du hadde "oppvaskmaskin" jeg... :fnise:

Skrevet

han er litt lei av å vaske opp...:love:

Skrevet

Er veldig fornøyd med vår Electrolux, koster 4-5000 på Elkjøp.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg er superfornøyd med vår oppvaskmaskin fra Asko. Den vasker rent, er stillegående, utrolig praktisk innvendig... Jeg simpelthen elsker den! Vi har den helintegrerte maskinen som kostet i underkant av 10k, men den finnes jo med vanlig dør til en langt lavere pris. Elkjøp har Asko fra 6995 og Upo (som er produsert på samme fabrikk, men som er en enklere modell) til 4995.

Skrevet

Asko er snabla bra, AEG ligeså. Jeg har gått til et totalt uventet skritt fra min side, og kjøpt en Miele. Jeg er utrolig skeptisk, men vi får se. Den er i alle fall stille.

Skrevet (endret)

Vi har en AEG Favorit 40740 Sensor Logic. Veldig stillegående, og vi er fornøyde med vaskeresultatet. :) Tror vi betalte 3999,- for ca. 3 år siden. Da var den på tilbud.

:)

Endret av Cupcake
Skrevet

Jeg kan også bare si gode ting om Asko. :jepp: Den er både stillegående (spes. kjekt om man har åpen kjøkkenløsning), og den rommer MASSE! Foreldrene mine har en fra Bosch, og den er helt håpløs... Spesielt når det gjelder å plassere oppvasken inni.

Skrevet

Vi har en Siemens- ganske ny...den er kjempegod..OG STILLE

Skrevet

Om du skal ha asko bør du sjekke hva slags vannkvalitet du har. Har du borrevann og mye kalk i vannet trenger du å bruke salt i maskinen og så vidt jeg vet har asko fortsatt ikke saltbeholdere i maskinene sine. Har du bløtt vann spiller det ingen rolle.

Gjest -eline-
Skrevet
Om du skal ha asko bør du sjekke hva slags vannkvalitet du har. Har du borrevann og mye kalk i vannet trenger du å bruke salt i maskinen og så vidt jeg vet har asko fortsatt ikke saltbeholdere i maskinene sine. Har du bløtt vann spiller det ingen rolle.

Dette er feil, er noen år siden de forandret det. Vi har i hvertfall saltbeholder i vår ;)

Skrevet

Vi også har Asko, ingen problemer, går stille, lett å plassere og blir rent . Var ikke den billigste maskinen da, men synest den var verdt pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...