Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, jeg vet det er dumme spørsmål, og ja jeg har sett på "guide" som tilhører webcreatoren. Men jeg føler meg fortsatt ikke trygg på at jeg har forstått dette. Til nå har jeg kun brukt domenet jeg har på one til å viderekoble en annen nettside jeg har. Dette fikk jeg hjelp til av en kamerat, og jeg aner ikke hva han gjorde. Nå har jeg problemer med å få tak i han, og vil gjerne jobbe litt videre her med nettsidemalen der også for å få litt mer form over det. Men om jeg begynner fikle der, vil jeg da ødelegge viderekoblingen han har laget før jeg får laget noe ordentlig selv? Eller vil den nye nettsiden jeg jobber med lagres “skjult” mens domenet fortsatt er aktivt til å viderekoble? Og er det enkelt å legge til linker i nettsidemalen? Sannsynligvis gjør jeg ingenting før jeg får tak i han igjen, men i tilfelle det tar lang tid før jeg får tak i han igjen kunne det vært greit å visst litt mer om dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå