Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan få til prostata orgasme? Dama og meg har prøvd endel ganger, men får det ikke til. Kjenner en litt god/rar følelse, men den blir borte etter en stund. Hva er det vi gjør feil? Noen tips, råd? Hørt det skal være en utolig god orgasme å få.
Gjest Lombard Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Gå på Kondomeriet og kjøp en sånn vibrerende kule med fjernkontroll og ledning. Pakk kula inn i kondom og smør den + rassen inn med glidemiddel. Sett ristinga på fullt, samtidig som du gjør noen knipeøvelser. Etterhvert vil du kjenne at du må sinnsykt drite. Ringmuskelen åpner og lukker seg selv, og du risikerer å drite ut vibratoregget. Da kan du dytte den inn igjen og fortsette. Er du flink, kan du holde på i flere minutter. Mest effekt får du når vibratoren ikke er så veldig langt inne i rassen, men nær utgangen.
Gjest Leffy Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Orgasme på denne måten hos en mann kan sammenliknes med en g-punkts orgasme hos en kvinne. Det er snakk om å finne et helt spesielt punkt. Dette tror jeg neppe du finner med en vibrator, men med en finger går det greit. (renslighet mm er jo en selvfølge) Hvis mannen ligger på ryggen, kan kvinnen bruke en finger som hun hun forsiktig trenger et godt stkke inn i anus (3-4 cm), og som hun "krøller" litt. Hvis hun forsiktig masserer frem og tilbake, vil denne kjertelen etter hvert begynne å vokse. Mannen merker om det er riktig dersom han får en følelse av å måtte tisse. Hun kan enten suge eller bruke den andre hånda til å runke ham, eller han kan runke seg selv. Det er tungt for henne å bedrive begge deler samtidig. Har selv fått flere orgasmer på denne måte, og det er helt vannvittig deilig følelse. Orgasmen er på en måte langt "dypere" - det kommer fra lilletåa og helt ut i hårrota, for å si det sånn Det krever på samme måte som å finne kvinnenes g-punkt, litt øvelse, så ikke gi opp dersom dere ikke finner ut av det de første gangene.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 hmm...jeg synes egentlig det gjør litt vondt..
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 hmm...jeg synes egentlig det gjør litt vondt.. Be henne være mer forsiktig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå