Gjest *marie* Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hei, Er det noen som har tips angående solist på østlandet?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hvilken type solist ønsker du? en som spiller et musikkinstrument, synger...
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) I Oslo kjenner jeg ihvertfall en flink sopran. Innlegget er endret i hht Reglene. M@msen - moderator. Endret 17. oktober 2007 av m@msen
jannamor Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 [hei har du funnet solist til bryllupet ditt?
Gjest *marie* Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 [hei har du funnet solist til bryllupet ditt? nei,ikke ennå.
jannamor Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 nei,ikke ennå. kjenner mange jeg.. hvilken type sang vil du ha? :)
Gjest *marie* Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 kjenner mange jeg.. hvilken type sang vil du ha? :) Så bra : ) Kvinnelig første sopran til sang av sissel kyrkebø,helst i Østfold området.
jannamor Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Så bra : ) Kvinnelig første sopran til sang av sissel kyrkebø,helst i Østfold området. sissel ja. klassisk sanger da kanskje? østlandet går bra ja. hvordan får jeg git deg navn og sånn? over pm kanksje? er så ny her hehe
Gjest *marie* Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 sissel ja. klassisk sanger da kanskje? østlandet går bra ja. hvordan får jeg git deg navn og sånn? over pm kanksje? er så ny her hehe En klassisk sanger passer nok bra. Send gjerne en PM du
jannamor Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 En klassisk sanger passer nok bra. Send gjerne en PM du ok da skal jeg ringe litt rundt og sjekke litt. hvilken dato er det? vet du hvilken sang så er det greit og vite det også (blir billigere hvis de allerede har sangen som reportoar vettu) ikke nødvendig å betale mer enn nødvendig. så sender jeg deg en pm med navn og kontakt saker
Gjest *marie* Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 ok da skal jeg ringe litt rundt og sjekke litt. hvilken dato er det? vet du hvilken sang så er det greit og vite det også (blir billigere hvis de allerede har sangen som reportoar vettu) ikke nødvendig å betale mer enn nødvendig. så sender jeg deg en pm med navn og kontakt saker Supert. "Kjærlighet" tror jeg den heter : )
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Vi hadde nylig bryllup i Fredrikstad og hadde ei fantastisk flink dame til å synge for oss. Jeg hadde aldri hørt henne synge, bare mannen min som hadde d.. så jeg var virkelif spent.. Hun sang først danse mot vår av Elisabeth Andreassen utrolig nydelig! Så sang hun tilslutt, etter ekteskapinngåelsen songbird av Eva cassidy og d er noe av d nydeligste jeg har hør. Hun rørte meg faktisk til tårer! Jeg tuta skikkelig, så begynte mannen min og vi satt der å tørket tårene til hverandre.. Sukk.. Kan virkelig anbefale henne på d varmeste om du vil? Tror ikke hun tar så mye betalt heller! :rødme:
Gjest Linn24 Skrevet 19. oktober 2007 #15 Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Vi hadde nylig bryllup i Fredrikstad og hadde ei fantastisk flink dame til å synge for oss. Jeg hadde aldri hørt henne synge, bare mannen min som hadde d.. så jeg var virkelif spent.. Hun sang først danse mot vår av Elisabeth Andreassen utrolig nydelig! Så sang hun tilslutt, etter ekteskapinngåelsen songbird av Eva cassidy og d er noe av d nydeligste jeg har hør. Hun rørte meg faktisk til tårer! Jeg tuta skikkelig, så begynte mannen min og vi satt der å tørket tårene til hverandre.. Sukk.. Kan virkelig anbefale henne på d varmeste om du vil? Tror ikke hun tar så mye betalt heller! :rødme: hvem er det? vi har ikke tenkt på noen solist enda. men det kunne jo vært utrolig fint å ha det
lubiluu Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 hmm vi skal ha borgelig ute bryllup... vil gjerne ha sang, skulle ønske jeg kjente noen som ville synge:( men men kan du sende meg noen navn over pm og? hvis du gidder og har tid,..
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #17 Skrevet 22. oktober 2007 Hei! Jeg som skrev om solisten som sang for oss i fredrikstad. Av en eller annen grunn, går d ikke å logge seg på via jobb.pc`n ... hmmm.. Og vår pc er på reparasjon, men skal prøve å få til å sende dere en PM så fort som mulig!
pinkybride Skrevet 6. november 2007 #18 Skrevet 6. november 2007 Sender dere navn /nr til meg også hvis dere vet om en kvinnelig solist Oslo/østlandet? Skal ha trompetist, men ønsker også en solist som kan synge 1 eller 2 sanger Kjenner ikke til noen selv.
Gjest kari anne Skrevet 6. november 2007 #19 Skrevet 6. november 2007 Hei, Er det noen som har tips angående solist på østlandet? Østlandet er stort da...Hvor?
Gjest *marie* Skrevet 6. november 2007 #20 Skrevet 6. november 2007 Østlandet er stort da...Hvor? det er sant... men nå har jeg funnet en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå