Gå til innhold

jeg elsker strawberrynet.com!

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig
Skrevet

i dag var jeg hos hudpleier og fikk dyprens i ansiktet. herligheten kostet meg 650kr. i tillegg anbefalte hudpleieren meg ikke mindre enn 8 (!) forskjellige produkter jeg "burde kjøpe". trenger vel ikke nevne at alle produktene stod på øverste hylle og kostet minst 400-500kroner per boks.... jeg smilte pent og takket høflig nei til de gode kremene, selv om jeg eeegentlig hadde litt lyst på en sånn god fuktighetskrem og en maske... og den cleanser'n da...

vel hjemme hadde jeg fått nyhetsbrev fra strawberrynet,så jeg klikka meg inn der. for moroskyld sjekka jeg om noen av de produktene hudpleieren anbefalte var der. og gjett hva? det var de!!

den dyre fuktighetskremen som kosta 560kroner for 50ml hos hudpleieren kosta bare 302kr på strawberrynet!!! det er jo nesten overkommelig!! og både cleanser'n og maska kosta bare 160kroner hver!!! i'm in heaven!! har bestilt to av produktene allerede:)

vil bare si til alle: strawberrynet er genialt!!! :)

noen flere med gode/dårlige erfaringer med strawberrynet.com?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker strawberrynet, men har aldri bestilt noe selv der ifra, så hvor mye må du betale i toll osv.. ?

Alltid mamma som har bestilt ting fra nettsider, siden jeg har ikke hatt nettbank før nå :ler:

Skrevet

Strawberrynet er genialt! Spesielt siden det også er gratis porto! Da kan man jo bestille flere ganger så det blir under 200,- pr. pakke, og dermed ingen tollgebyr. Har handlet derfra mange ganger selv.

Gjest hyggelig
Skrevet

sist gang jeg bestilte derfra hadde jeg varer for 297kroner,men slapp toll:) vet ikke hvorfor! men kan jo være fordi pakken jeg fikk hadde et rosa silkebånd rundt seg, og varene inni var pakket inn. kanskje posten trodde det var en gave? :fnise:

var inne på toll.no igår, der står det at man må betale 25% moms på varer fra utlandet+evt. tollavgifter. så best å bestille flere ganger! gratis porto,så ingen ekstra utgifter med det uansett:)

gleder meg til varene kommer i posten!

Skrevet

Jeg har vært innom sidee mange ganger og nesten handlet. Men....

Hvorfor finner jeg ingen ting jeg trenger til under 200,-???

Det irriterer meg...

Skrevet

Kjøp ting til over 200,- da vel. Er vel ikke så mye jobb å faxe/maile kvitteringen til SN. Tollutgiftene er tilbake på konto innen en uke :)

Gjest hyggelig
Skrevet

betaler strawberrynet tollutgiftene altså????? *håpe at jeg forstod det rett*

Skrevet

Det er veldig mange tråder om Strawberry her inne, men jeg sier det gjerne igjen. Du må betale toll/moms på posten når du henter pakken. Skriv ordrenr på kvitteringen fra posten og send til SN på mail eller fax. Har gjort det mange ganger - går like bra hver gang.

Les om det på SN(ganske langt ned på siden, under: Q. Will there be any taxes/customs duties?)

her

Gjest Gjest_Tuppelure_*
Skrevet

Jeg støtter TS fullt ut. Jeg DIGGER Strawberrynet!

Får bare ikke nok "stæsj", samme hvor mye jeg har fra før.

Med fare for å høres usannsynlig overflatisk ut: Livet blir straks litt bedre, etter en kjapp tur innom SN. Kniiiiis!

Skrevet

Da var det gjort! Må løpe inn på SN og shoppe - alt for lenge siden sist!!! :fnise:

Skrevet

Men noen skriver her inne at de ikke får igjen pengene etter gjentatte purringer til SN.

Hmmmm...... Neste gang..... Da skal jeg gjennomføre et kjøp....

Gjest Shopper
Skrevet

Jeg har kjøpt og fått mange ting fra strawberry. Har fått tilbake tollutgiftene og jeg anbefaler sterkt strawberrynett!!!

Gjest Medisinstudent
Skrevet

Hvis jeg bestille produkter for ca. 600, hva er egentlig portoen? Er den lik uansett om man bestiller for 300 eller 800? Er ikke erfaren når det gjelder nettshopping.. :P

Gjest lillebøll
Skrevet (endret)

Du betaler ikke porto på Strawberry,

Endret av lillebøll
Skrevet
Du betaler ikke porto på Strawberry,

Stemmer når det gjelder kosmetikk og hudpleie, men de har nå begynt å ta litt i porto på parfyme. 10% av verdien - Så en parfyme til kr 300,- får kr 30,- i frakt (ikke galt det da)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

SN, er en fin plass å bestille ifra. Men nå er jeg egentlig skrekkelig lei av å vente på at de skal få inn id i medium beige, de får vel inn når kontoen min er tom :kjefte:

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg elsker Strawberrynet jeg også!

Fikk pakke i dag som skal være gave til noen - pent innpakket med et vakkert kort til. Pakken lå inni en større eske som var fyllt med isopor og "ostepop" så den ikke skulle bli ødelagt. Esken har lilla bånd rundt seg og kom en uke etter at jeg bestillte den.

Selv om alle her vet dette, må jeg bare skrive om det for å få ut min glede over den fantastiske servicen og de fine prisene.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg og elsker strawberrynet. Har akkurat bestilt foundation og peeling derfra :-D

Eneste er den j*** tollgrensa vår da som er latterlig lav :/

Skrevet
SN, er en fin plass å bestille ifra. Men nå er jeg egentlig skrekkelig lei av å vente på at de skal få inn id i medium beige, de får vel inn når kontoen min er tom :kjefte:

Ikke kjøp i.d. foundation derfra før du har sammenlignet størrelsen på boksen og tenkt deg litt om!! Det er 9 g i de man kjøper overalt, men mye mindre hos SN. Selv om det blir bittelitt billigere totalt, så er det litt upraktisk å måtte kjøpe ny 1-2 ganger i måneden!

Med andre ord: sammenlign mengden på det man skal kjøpe derfra med hva det er her i butikkene før du bestiller uansett hva det er! Ikke alltid like godt kjøp som man tror ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...