Gå til innhold

Spam reklame?

Anbefalte innlegg

Gjest ReklameNeiTakk!
Skrevet

Jeg får tilsendt hver dag reklame fra " nyhetsbrev@absolutemarked- You look great! Vinn reise til New York "

Jeg har lagt mailen i søppelpost, men det kommer likevel til innboksen min hver gang???

Ganske irriterende å få spam reklame hver dag. Andre som også får det tilsendt?

Hvorfor går det ikke til søppelpost når jeg dirigerer det dit og kan jeg få sperra mailen sånn at de ikke får sendt til meg lenger???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

er du medlem av en kappahl-klubb eller noe? for det slagordet er jo det samme som kleskjeden sitt. eller vert med på en konkurranse et sted på nettet?

siden det er et nyhetsbrev, er det sannsynig noe du har sagt ja til å motta. (boks du har glemt å hake av når du har meldt deg inn et sted). prøv å bla gjennom brevet og se om du finner en link eller en forklaring til hvordan du skal stoppe å abbonere på det.

i verste fall kan du sende mail tilbake og si at du ikke lenger ønsker å motta deres tilbud.

Gjest Blondie65
Skrevet
i verste fall kan du sende mail tilbake og si at du ikke lenger ønsker å motta deres tilbud.

1) ikke send mail tilbake dersom det IKKE er noe du har meldt deg på frivillig ved en feil.

2) som om de noen gang har respektert at man ikke ønsker å motta mer

Gjest ReklameNeiTakk!
Skrevet

Nei jeg er ikke medlem av kappahl eller har vært med i noen konkurranser i det siste. Jeg tror det er spam for jeg har ikke fått det før.

Nå prøvde jeg å merke mailene som usikre i windows live hotmailen min. Får se om det virker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...