Honey Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er ny her! Vi gifter oss den 6.sep 2008 (eller kanskje den 20.) etter 10 års samboerskap. Vi har hatt lyst til å gifte oss lenge, men det er først nå det passer. Vi skal booke kirke til neste uke, så da får vi se hva som er ledig. Til helgen skal vi sette oss ned å planlegge litt. Gleder meg til å komme i gang! Det vi vet er at vi skal ha et selskap på ca 40-45 gjester. Resten er litt diffust enda. Redd det blir pengene som setter begrensninger for oss. Har budsjettert med 50 000 egne kroner og 20-25 000 kroner fra andre. Håper å være her inne for å motta og gi nyttige råd på veien frem til alters.
Kitsune Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer og velkommen! Ja, det koster, men jeg kunne ikke klart dette uten hjelp fra KG! Bare spør!
Gjest *marie* Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Velkommen hit Her er det masse god hjelp å få :-D
Gjest nextlife Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hei, hei, og velkommen hit. Giftet oss forrige helg, etter 18 års samboerskap, og brukte bare i underkant av 2 mnd på å planlegge,-og gjennomføre bryllup. Her inne er det utrolig mye hjelp og smarte løsninger å finne. Jentene her er utrolig hjelpsomme. Dersom du er redd for at økonomien skal sette begrensninger for bryllupet, finnes det flere gamle tråder med sparetips som er verd å lese gjennom. Ønsker dere lykke til i planlegginga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå