Cuba Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde egentlig bestemt meg for å kalle ho Azira. Men så er jeg så usikker. Men "alle" syns det var kjempepent så da tenkte jeg at da er det vel det! hehe.. Men jeg vet liksom ikke helt. Hun er langhåret og mørkegrå. Noen som har noen fine, litt spesielle navn? Vil ikke ha noe med pus eller sånt i. Som Puseline f.eks. Og heller ikke sånn som Beauty og Småen. Litt kresen bare
Cuba Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2007 Tror jeg har bestemt meg for Cassandra i stedet
la Flaca Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Tror jeg har bestemt meg for Cassandra i stedet Hvis du vil ha noe i den sjangeren, hvorfor ikke Katinka?
Cuba Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du vil ha noe i den sjangeren, hvorfor ikke Katinka? Hadde forsåvidt vært fint, hadde ikke en av mine beste venninner hett det.. Men godt mulig jeg kommer til å bruke Cassie for det meste!
la Flaca Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde forsåvidt vært fint, hadde ikke en av mine beste venninner hett det.. Men godt mulig jeg kommer til å bruke Cassie for det meste! Hun kommer sikkert til å bli glad for å høre at pusen er oppkalt etter henne. Tinka er også fint å bruke i det daglige.
Cuba Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2007 Hun kommer sikkert til å bli glad for å høre at pusen er oppkalt etter henne. Tinka er også fint å bruke i det daglige. Sant det.. Får nesten se hva det blir til! Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå