Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg skal på date i dag og lurte på om jeg heller skulle be han hjem til meg i steden for å gå ut å spise. altså att vi tar noen glass vin først her hos meg, ogsåååå drar ut og spise er det et dumt forslag? bare så det er sagt!! jeg har møtt han før, fire ganger. men aldri på date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det kan du vel gjøre som du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hjem først og så ut er en dårlig tanke om du selv ikke er ute etter sex. For det er mulig det er slik han kan tolke det. La oss dra hjem til meg først, så om du prøver deg blir det sex og vi dropper å dra ut... Noe alla det hadde jeg trodd. Møt et sted i byen, ta middag og så, om du har lyst på mer, kan dere dra hjem for et glass vin. Jeg tror uansett det vill bli mer spennende for hans del også. My2cents Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ville ikke vært hjemme hos noen på første date. Det blir litt for voldsomt å være alene sammen med et annet menneske i dennes hjem. Det kan også fort bli oppfattet som en invitasjon til mer enn bare et glass vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå