Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På SN har de Light og Medium. Er det noen som kan si litt om disse fargene? Jeg har ganske god farge i ansiktet, og bruker medium farge på foundation :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg har også en medium hudtone, å jeg har den i dark, den er egentlig for mørk syns jeg så neste gang så kjøper jeg medium, hvist den noen gang blir tom, jeg har jo hatt den i evigheter å bruker den nesten hver dag.

Jeg ville ha satset på medium.

Skrevet

Var det jeg trodde ja! Tror jeg satser på medium også :)

Skrevet

Light er ekstremt lys, og litt rosatonet. Den er nesten litt for lys til meg som nesten bruker det lyseste innen foundation.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bruke "Dark" da jeg var hos en profesjonell kosmetolog .. hun testet i ansiktet mitt og fant ut at jeg måtte ha den mørkeste.

Synes fargen er passe til meg - selvom jeg ikke er så brun lenger .. Har nemlig en naturlig, frisk ansiktsfarge .. og da ser det ikke fint ut med lys concealer.

Skrevet

Jeg er lys i huden, med gule undertoner. Jeg bruker medium. Jeg fikk en prøve av ei dame i parfymeri og trodde hun var gal da jeg så hun hadde gitt meg medium. Jeg som er lys. Men den passet fint til meg.

Skrevet

Jøss, kanskje jeg må ha dark da ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...