Gå til innhold

Frieri.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem synes dere bør fri? Kvinnen eller mannen???? Noen erfaringer til meg? :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig mannen. Men det viktigste er vel at man blir gift, så hvis det innbærer at kvinnen frir eller man blir enige i fellesskap så hvorfor ikke?

Gjest lissi32
Skrevet

Samme syns jeg... Vi er forlovet, og det var jeg som spurte.

Gjest Frieren
Skrevet

Hei

Jeg har planer om å fri 29 februar. Etter hva jeg har hørt er det damenes dag å fri på. :)

OM han ikke kommer meg i forkjøpet da.

Vil gjerne ha tips fra noen, om hva jeg skal finne på... :;)

Gjest Gjest_Belinda_*
Skrevet
Hvem synes dere bør fri? Kvinnen eller mannen???? Noen erfaringer til meg? :rødme:

Fra gammelt av er det mannen, men hovedsaken er vel at en av dem frir og at svaret blir JA :love:

helt klart mannens oppgave

Hvorfor er det mannens oppgave? Blir man dårlig gift om damen frir?

Hei

Jeg har planer om å fri 29 februar. Etter hva jeg har hørt er det damenes dag å fri på. :)

OM han ikke kommer meg i forkjøpet da.

Vil gjerne ha tips fra noen, om hva jeg skal finne på... :;)

Så spennende da :) Søk litt rundt på forumet om frieri å få tips der.

Her er en tråd om emnet iallefall http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...9&hl=frieri

LYKKE TIL!

Skrevet
Hvorfor er det mannens oppgave? Blir man dårlig gift om damen frir?

Hvorfor kan det ikke være slik at det er litt forskjell på hva damen og mannen gjør? Så slipper man å gå å lure på hvem som skal f eks fri? Er du en av disse damene som vil så og tisse også, eller?

Skrevet
Hvorfor kan det ikke være slik at det er litt forskjell på hva damen og mannen gjør? Så slipper man å gå å lure på hvem som skal f eks fri? Er du en av disse damene som vil så og tisse også, eller?

Må bare få si at jeg er forundret over hvor saklig man kan bli i slike forum...

Blir litt oppgitt jeg. Sånne komentarere synes jeg ødelegger moroa med å være her inne.

Skrevet

Jeg for min del syns det er mannens oppgave fordi jeg liker å holde fast på enkelte kjønnsradisjoner.

Jeg syns lik lønn for likt arbeid, men jeg syns mannen skal fri, åpne dører og kjøpe blomster. Simple as that.

Gjest *marie*
Skrevet

Enig med gjest over her, må si det er relativt usakelig å sammenligne et frieri med det å stå mens man tisser :roll:

Jeg personlig hadde alltid sett for meg at jeg skulle bli fridd til av min kjæreste,så var ikke inne på tanken å fri selv... men synes ikke det er noe galt at andre jenter gjør det av den grunn.

Det viktigste er jo at man blir gift dersom dette er noe begge ønsker :love:

Skrevet

Jeg synes den som har lyst skal fri jeg..

Men jeg må innrømme at jeg stusser litt over de kvinnene som går i årevis og venter på å bli fridd til mens de tripper etter å gifte seg.. Jeg mener, hvis mannen ikke åpner døren, så står jeg da ikke ute og venter til han gjør det.. Da åpner jeg døren selv, for søren.

Har altså ingen problemer med at kvinner vil at mannen skal fri, men da vil jeg heller ikke høre klaging i "venteperioden"..

Skrevet

Jeg fridde til mannen min :hjertesmil: Jeg hadde lyst til å gifte meg under en ferie vi skulle ha senere samme år, og da nyttet det ikke å vente på at han skulle fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...