Stine Josefine Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Var i ett bryllup en gang der vi fikk utdelt en sang som var så moro. Det var puttet inn navnet til gjestene i sangen. Den begynner sånn: En natt forleden før denne festen, vi hadde lagt oss og sovnet nesten. Kom lille ........ med paraply, han/hun ville ta oss med en tur på by'n. Hun/han tok oss med til sitt drømmerike, ..... Vi traff en mange bekjente der, som også sitter med bordet her. Osv. osv. Men nå har det seg sånn at jeg finner den ikke igjen - er det noen som kan resten av den? På forhånd takk!
Gjest Marillia Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hmmm, denne skal jeg ha en kopi av en eller anne plass. Skal se om jeg klarer å finne tak i den!
Stine Josefine Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Har du Marillia? Så flott!!!!!!!!!!!!! Tenkte vi skulle bruke den på ett førjulsgilde som vi skal ha på jobb nå i november skjønner du
Gjest Marillia Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Beklager, men jeg finner den ikke. Håper noen andre kan hjelpe deg.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Beklager, men jeg finner den ikke. Håper noen andre kan hjelpe deg. Helt i orden Marillia! Takk for at du undersøkte ihvertfall Stine Josefine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå