Gjest Pax Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 De er jo nakne før de legger seg, i alle fall i den grad et gult smiley-hode er naken. Likevel ser det ut som de kaster noe av seg før de hopper i senga, men hva da? Sengetøyet er jo oppi senga fremdeles. Jeg vil vite det.
Bokormen Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Det er trusene! Du ser ikke trusa før, fordi hodet er så stort at det dekker over underkroppen... ellerno....????
Gjest lillebøll Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ja tror og det er trusa. Synes ikke under de gigantiske hodene demmes bare
Gjest Pax Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, så kjønsorganene deres er rett under hodet? Da lærte jeg noe nytt om alle smilyer. Det ble med en gang litt mer perverst.
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Dere er så teite, ser dere ikke at de spytter ut tyggegummiene sine før de kliner?
Gjest Advena Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Dere er så teite, ser dere ikke at de spytter ut tyggegummiene sine før de kliner? Så romantisk! :rødme:
Bokormen Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Dere er så teite, ser dere ikke at de spytter ut tyggegummiene sine før de kliner? Nei, da er det iallefall snusen!
Gjest vimselot Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 ????????????? Personlig trur jeg ingenting om noenting, gjør dere det da?
Gjest Nedfall Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 ????????????? Personlig trur jeg ingenting om noenting, gjør dere det da? Nah ! Du har vitenskapen og bevisførsel i ditt hjerte du også !
Gjest Silmarill Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, så kjønsorganene deres er rett under hodet? Da lærte jeg noe nytt om alle smilyer. Det ble med en gang litt mer perverst. denne ----------> har jo "fisering" også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå