Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjærlighetssorg. Samboer har forlatt meg. En sorg som sitter langt inni meg. En sorg jeg har grått over, bearbeidet på best måte, vært sosial, vært stille, vært i terapi, vært sint, vært trist. Alt bra som kan gjøres.

Traff han tilfeldigvis på byen lørdag. Den første kvelden etter bruddet at jeg begynte å føle meg litt levene. Begynte å kjenne at jeg lo litt ekte. SÅ, klokka halv tre på kvelden kommer han inn på samme sted. Han såg at en fyr hadde svimset rundt meg. Men han forsvant fort, når han såg hvordan vi såg på hverandre. Men, allerede tre uker etter bruddet. Tre uker etter at vårt fine samliv var over, ser han meg i øynene og sier at han har brent alle broer.

Det er så sårt, så sårt. Jeg klarer ikke få bildene av fyren utav hodet mitt. Når jeg er våken klarer jeg å skyve dem unna meg, men når jeg sover, tar de meg igjen og jeg er uten forsvar.

Ennå må jeg hente tingene mine der. Ennå må jeg gå tilbake til leligheten vi delte, se peisen vi hadde mye kos foran, se alle minnene som ligger i hvert hjørne, hver stol, hver krok. Jeg klarer nesten ikke forholde meg til det. Jeg savner han sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlighetssorg er det verste som finnes når du er midt oppi det, men det er skikkelig herlig når du har kommet over det!!!! Man blir en erfaring rikere og "sterkere" som person, de aller fleste ihvertfall...., nesten så man kan si at det er sunt... :forvirret: Ønsker deg bare lykke til :klem: stå på...

Skrevet

Det var ikke så dum innfallsvinkel å se det fra!

Takk

Skrevet

Det er som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv. 3 uker siden det ble slutt med samboern min også..etter seks år. Har hatt det så forferdelig at jeg knapt klarte eksistere. Klarer såvidt kare meg frem nå, men er skuffa, forbanna og utrolig trist. Heldigvis er jeg mer forbanna enn såra i og med at det var utroskap med i bildet ( fra hans side ja). I tillegg skal han kjøpe seg hus med den nye dama. Utrolig hvordan man kan føle seg tygd og spytta ut...

men....alle sier det blir bedre. FÅr håpe på det.

Skrevet

Ugh ugh. Jeg føler jo med deg en helt utrolig masse. Å, så vondt det er! Så mange fremtidsdrømmer som må endres, trygghet man mister og angst langt inn i kroppen.

Det skal visst bli bedre sies det. La oss håpe.

Jeg går som sagt til samlivsterapaut nå, etter bruddet. Det koster skjorta, men jeg tror det er viktig å komme seg videre som et helt menneske. Den første timen bare gråt jeg. Nå har jeg mere kontroll.

Jeg klarer ikke være sint, ikke så veldig. Sint på måten han gjorde det på, men jeg ble heller ikke dumpet for en annen. Jeg ble dumpet for en panikk på å slå seg helt til ro. Dumpet til fordel for at han aldri klarte å glemme eksen sin han hadde for 8 år siden..

Men det stinker, og det er vondt og savnet er konstant!

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Jeg er der selv. Min mann bedro meg i 4 måneder med en eks før han flyttet. Vi har vært sammen i 5 år og gift i 3. Og vi har to små barn.

Jeg skjønner ikke at det går an å være så lettvint som han har vært. Jeg sliter skikkelig nå og har fått time hos fastlegen min for å få en henvisning til psykolog. Jeg må tross alt være sterk og klar for å klare å ta vare på barna mine.

Jeg hater han så mye akkurat nå, og samtidig er jeg fremdeles glad i han. Jeg håper at han skal komme tilbake, men vet at det blir umulig å leve sammen med han etter at dette har skjedd.

Så jeg må bare komme meg videre.

Det er 6 uker siden min verden raste sammen, og jeg har det ikke så mye bedre enda... Men jeg har heldigvis ikke så vondt i magen lenger, og jeg gråter ikke hver dag.

Utrolig kjipt! Utrolig vondt! Og utrolig urettferdig!

Skrevet

Fy faen, sier jeg bare. To barn på 5 år også klarer han ikke holde fingrene av fatet.

Kjære venn. Kjemp mot bitterheten.

Å bli satt på venteliste for psykolog er tidkrevenede, men billigere. Har du råd, så oppsøk det private. Jo fortere jo bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...