Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har søkt som bare det, og lest igennom masse tråder om yasmin, men har ikke funnet en der det står hvor lang tid det tar før huden klarner opp.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har ikke gått på Yasmin, men Diane. Nevner det bare fordi jeg hadde begynt å gi opp, da huden min faktisk ble bedre etter et halvt år. Så for noen kan det sikkert ta lengre tid enn for andre.
La Luna Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ikke at det er det du spør om, men ville bare si at jeg hadde veldig fin hud helt til jeg begynte på Yasmin, da fikk jeg dårlig hud....
Merneith Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Aldri. Men så måtte jeg slutte med dem etter 7 mnd pga humørsvigninger fra helvete.
Gjest Advena Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Aldri. Men så måtte jeg slutte med dem etter 7 mnd pga humørsvigninger fra helvete. Jeg tror jeg gikk på dem i et og et halvt år, or so, men måtte også bytte pga. humørsvingninger. Merket aldri noe på huden heller. Endret 4. oktober 2007 av Advena
Umuriel Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde fin hud helt til jeg begynte på Yasmin. Er noen år siden nå, men jeg fikk også voldsomme humørsvigninger. Hormonell prevensjon er ikke akkurat tingen for meg.
Saeria Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Sånn som jeg har forstått det, så er det primært Diane som bedrer huden. Jeg gikk ikke lenge nok på Yasmin til å merke noe på huden, for jeg fikk depresjoner av pillene og valgte å slutte.
Merenwen Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Sånn som jeg har forstått det, så er det primært Diane som bedrer huden. Jeg gikk ikke lenge nok på Yasmin til å merke noe på huden, for jeg fikk depresjoner av pillene og valgte å slutte. Kanskje dumt spørsmål, men hvordan merker man at man er deprimert? Går nemlig på Yasmin men vet liksom ikke om det har påvirket meg.
Saeria Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg grein i timesvis og følte meg helt bedriten uten egentlig å vite hvorfor. Endret 4. oktober 2007 av Saeria
kitekatt Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg grein i timesvis og følte meg helt bedriten uten egentlig å vite hvorfor. Samme her Ble et nytt menneske etter jeg kutta ut p-piller som jeg hadde gått på sammenhengende da i 12 år :S aldri mer hormonprevensjon...resulterte i et barn, dog..hehe. men det var hell i uhell
Gjest Frøken Titt Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg fikk plettfri hud ganske kjapt av Yasmin. Folk reagerer individuelt på p-piller.
Gjest Elfrida Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har ikke merka noe særlig på ansiktshuden, for jeg hadde ikke noe særlig problemer med den fra før av. Jeg har derimot merket at jeg aldri får kviser på rompa mer, og at huden der er mye jevnere enn før... Denne tråden (som flere andre om bivirkninger av p-piller) viser hvor individuelt dette med bivirkninger kan være. Jeg fikk sånn 'hylgrining av bagateller'-bivirkninger av trinordiol og trionetta, mens andre går på de i åresvis uten å ha noen plager i det hele tatt.
Linda644 Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Først gikk jeg på Trionetta pga. mensensmerter... så byttet jeg til Diane fordi den skulle være bra mot kviser. Men jeg har ikke merket noen forskjell i huden. Yasmin har jeg ikke hørt er bra for huden.. men kanskje den er det? sikkert bedre enn Diane. Du får ta tiden til hjelp og se om det hjelper Håper du blir bedre, vet hvordan det er å ha stygg hud/kviser, men har blitt mye bedre etter å ha sluttet med foundation.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 Eg går på Diane, og huden vart betre etter eit par månadar. Diane er min beste venn... :rødme: Har prøvd å stoppe i perioder, men då går det ikkje mange vekene før huden er verkeleg grusom. Gruar meg til det er på tide å få barn, slik at eg må stoppe.
miss vims Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Merket absolutt ingen bedring på huden av yasmin. Bare masse humørsvinginger hos meg og.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 Både jeg og flere venninner av meg fikk bedre hud (og større pupper) av yasmin veldig fort, dvs i løpet av en måned el to mener jeg å huske. Hadde skikkelig problemhud før det som jeg hadde prøvd masse ulike produkter på inkl. antibiotikapiller fra lege osv. ll
Mandel Skrevet 6. oktober 2007 #17 Skrevet 6. oktober 2007 Etter ca 3 måneders bruk var min hud betraktelig bedre.
Metis Skrevet 6. oktober 2007 #18 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, vil vel si at etter en to-tre måneder var huden merkbart mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå