Gjest Huhei Skrevet 4. oktober 2007 #1 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei, Sitter på jobb. Trenger hjelp til å oversette et engelsk ord jeg fikk "på øret" (i telefonen) Personen brukte ordet "refund" (aner ikke om jeg har skrevet det korrekt, men det var sånn det hørtes ut).. Har ikke tilgang på ordbok her, og på forsøk på nettordbøker får jeg ikke noe treff. Betyr ikke dette ordet noe som har å gjøre med å få tilbake penger eller noe...? Takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Del Skrevet 4. oktober 2007 tilbakebetale, eller dekke (en utgift?) ville jeg sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinna Skrevet 4. oktober 2007 #3 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det betyr tilbakebetale ja Jeg pleier å gå inn på denne siden når jeg trenger å oversette noe: http://www.tritrans.net/indexno.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Språk Skrevet 4. oktober 2007 #4 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei, Sitter på jobb. Trenger hjelp til å oversette et engelsk ord jeg fikk "på øret" (i telefonen) Personen brukte ordet "refund" (aner ikke om jeg har skrevet det korrekt, men det var sånn det hørtes ut).. Har ikke tilgang på ordbok her, og på forsøk på nettordbøker får jeg ikke noe treff. Betyr ikke dette ordet noe som har å gjøre med å få tilbake penger eller noe...? Takk for hjelp Ellers så fungerer refundere også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huhei Skrevet 4. oktober 2007 #5 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei igjen! Takker og bukker så mye for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå