Gå til innhold

det tok meg under 15 min

Fremhevede innlegg

Skrevet

det tok meg under 15 min å nappe opp en kar for web cam sex på nettby nå nettopp.

en nydelig hingst i tyveårene stilte villig opp. han bor bare fem minutter unna. neste gang tror jeg at det er meg som får han til og spurte og ikke bildene av meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Nå har jeg hørt at Nettby er en Knullkontakt-light så skulle jo ikke akkurat tro det var noe problem, men sikkert gøy likevel :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Ja menn er enkle..:ler:

Endret av Mysticgirl
Skrevet

Er ikke ts like enkel, da?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Er ikke ts like enkel, da?

Tenkte i enkle å få med på webcamsex. Ikke vanskelig å få med menn på sexuelle ting. VAR det jeg mente da..

Skrevet

jo menn ER enkle. enklere enn meg. jeg viste meg ikke på cam. men det gjorde han. :fnise:

Skrevet
Tenkte i enkle å få med på webcamsex. Ikke vanskelig å få med menn på sexuelle ting. VAR det jeg mente da..

Men ts var jo også med på en seksuell ting - like lett som denne mannen var.

Jeg fordømmer ikke ts - hun må jo få gjøre som hun vil. Men synes det blir toppen av dobbeltmoral når to fremmede har webcamsex og bare den ene parten blir beskyldt for å være "enkel".

Gjest Elfrida
Skrevet (endret)

Jeg er ganske sikker på at det er mye lettere for en kvinne å finne en mann for nettsex eller ekte sex via nettet (eller på andre måter for den saks skyld) enn det er for en mann å finne en kvinne for det samme. Menn er generelt sett mer interessert i tilfeldig sex enn kvinner, og hva så egentlig?

Endring: presisering

Endret av Elfrida
Skrevet

om menn er enkle generelt er et godt spm, men han jeg chattet med VAR jo ganske enkel som viste seg frem så fort. ikke at synet var jævlig, men jeg hadde aldri trodd det. bare håpet ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Men ts var jo også med på en seksuell ting - like lett som denne mannen var.

Jeg fordømmer ikke ts - hun må jo få gjøre som hun vil. Men synes det blir toppen av dobbeltmoral når to fremmede har webcamsex og bare den ene parten blir beskyldt for å være "enkel".

Herregud skal du ha alt inn med t skje eller? :rope:

Faktum er at menn er mye enklere å få med seg på å gjøre sexuelle ting på cam enn kvinner er generellt. Selvsagt kan kvinner også det men generellt så er menn overtallig!

Må jeg forsvare hvert ord jeg skriver? Menn er jo enkle på slikt. Nå mener jeg ikke enkle i hodet i den forstand "korttenkt"Men enkle i den forstand å få med på sexuelle ting.

Det er iallefall min erfaring, men du har vel ikke erfaringmed slikt så da forstår du det vel heller ikke..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bare så det er sagt så fordømmer jeg ikke sånn oppførsel i det hele tatt om du oppfattet det slik. Har selv gjort det da jeg var singel. Det er bare spennende og jeg dømmer ingen!!!!

Skrevet

ja. menn må være enkle. i går kveld kom fyr nr to med på dette her. jeg viste ingenting. med fyren hadde virkelig ikke problemer med å kle av seg.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Faktum er at menn er mye enklere å få med seg på å gjøre sexuelle ting på cam enn kvinner er generellt. Selvsagt kan kvinner også det men generellt så er menn overtallig!

Må jeg forsvare hvert ord jeg skriver? Menn er jo enkle på slikt. Nå mener jeg ikke enkle i hodet i den forstand "korttenkt"Men enkle i den forstand å få med på sexuelle ting.

Det er iallefall min erfaring, men du har vel ikke erfaringmed slikt så da forstår du det vel heller ikke..

Ikke så sinna. Folk diskuterer og argumenterer. Tror Tabris mente at man er ikke bedre eller dårligere, uansett hvilket kjønn man er, hvis man gjør sånn.

Til ts: Det er jo nesten bare slikt der inne syns jeg det virker som, så det burde ikke være så vanskelig?

Skrevet

Snakk om å ramle i forsvar og å holde seg saklig. ;)

Det jeg mente var at når to mennesker har sex, så kan man ikke bare anklage den ene parten for å være enkel. Jeg har ikke sagt noe om hva menn er eller ikke er generelt, da jeg ikke liker å generalisere.

Skrevet

fy faen. jeg er så uenig med dere begge som det går an å få blitt, men fy så frekk du er. Du har ikke noe her å gjøre hvis du skal svare som en prepubertal unge i verste kvisealder.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Snakk om å ramle i forsvar og å holde seg saklig. ;)

Det jeg mente var at når to mennesker har sex, så kan man ikke bare anklage den ene parten for å være enkel. Jeg har ikke sagt noe om hva menn er eller ikke er generelt, da jeg ikke liker å generalisere.

Her var det ikke snakk om sex, men en som tok av seg på cam for ei dame.

Og når jeg sier at ja menn er enkle..så begynner du plutselig å dra inn om ikke kvinner er like enkle osv..Var ikke det jeg skulle frem til heller!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
fy faen. jeg er så uenig med dere begge som det går an å få blitt, men fy så frekk du er. Du har ikke noe her å gjøre hvis du skal svare som en prepubertal unge i verste kvisealder.

Jeg svarer som jeg vil utifra mine egne erfaringer!

Gjest Nedfall
Skrevet

Aha !

Så det var DU som sa jeg bodde på brakka..

Skrevet

Men er damer så veldig interesserte i at menn drar snoppen på cam da?

Trodde dere damer likte bedre å vise dere frem :-).

Satyr

Skrevet
Aha !

Så det var DU som sa jeg bodde på brakka..

hvorfor snakker du om brakka? hva med brakka???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...