Gjest forelska og fjern Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har hatt en sengekompis i endel måneder og må medgi at jeg har blitt en smule forelsket i ham og håper på noe mer . Han har imidlertid gjordt det klart at han ikke er forelsket i meg Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre , siden han er veldig snill mot meg og alt er egentlig bare bra , bortsett fra det lille faktum at han ikke er forelsket i meg da .. Hva bør jeg gjøre her ? Vi har et bra "forhold" , mye bedre enn endel av det som beskrives på KG her , bør jeg bare nyte det eller bør jeg prøve å komme over ham å gå videre?
Gjest gjestNå Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Er sånn ca i samme situasjon jeg, vi har ikke holdt på like lenge, er snakk om en mnd. Er hele tiden jeg som har sagt at det ikke skal bli noe mer, men nå vet jeg ikke lengre, så må ta en liten tenkepause tror jeg før jeg sier eller gjør noe mer. Måtte bare få det ut nå jeg, til noen. Liker denne anonymieten av og til, når det er ting jeg ikke vil innrømme for andre og egentlig ikke meg selv heller enda. Masse lykke til TS. Kanskje det er på tide å se seg om etter nye venner?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Vi startet som sengekompiser. Jeg trodde han aldri han ville bli sammen med meg. Jeg valgte å nyte han så lenge som mulig. Nå er vi samboere.
Gjest 123 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje jeg er gammeldags, men jeg skjønner ikke at noen kan ha noen som sengekompis uten en eneste følelse..? Det må jo føles utrolig tomt når fyren peiser på, tømmer seg, hopper ut av senga og går hjem..? Det må jo bli litt Hadde følt meg skikkelig brukt! Til trådstarter: Hold deg unna ham. Du takler ikke å ha det sånn som dette. Du kan ta skade av det følelsesmessig.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje jeg er gammeldags, men jeg skjønner ikke at noen kan ha noen som sengekompis uten en eneste følelse..? Det må jo føles utrolig tomt når fyren peiser på, tømmer seg, hopper ut av senga og går hjem..? Det må jo bli litt Hadde følt meg skikkelig brukt! Til trådstarter: Hold deg unna ham. Du takler ikke å ha det sånn som dette. Du kan ta skade av det følelsesmessig. Så klart det er følelser med, men de er i kjønnsorganene, og der er de ofte sterkere og mer rendyrkede en alle andre sporadiske følelser. Er ikke det bra nok kanskje....?
Gjest *nurket* Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Been there, done that... gikk videre... Jeg klarer ikke å holde følelsene unna når jeg får et så intimt forhold til en annen person. Han derimot likte meg veldig godt, men ble aldri forelska i meg. Så vi gikk hvert til vårt etter ca 9 mnd (at jeg holdt ut så lenge.... ) ...
Gjest milkyway Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 vært der to ganger for mye, og føler meg helt invalid i forholdet jeg har gått inn i for en måned siden ennå.. "Hæ, kysser han meg? Kose etter sex, hvorfor gjør han det istedenfor å sette seg på pcen? Kalle meg fin, hva er det for noe?" jeg klager ikke, men føler meg jo følelsesmessig tilbakestående og blir overlykkelig for komplimentene jeg får av en som faktisk bryr seg om meg. Nei, en blir litt ødelagt av å holde på sånn. Min greie varte 2 år faktisk :hår: er så glad det er over!
la Flaca Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje jeg er gammeldags, men jeg skjønner ikke at noen kan ha noen som sengekompis uten en eneste følelse..? Jo, man kan ha følelser - men ikke de man har når man er forelsket. Jeg hadde en sengekompis i studietiden. Vi var bestevenner også, og hang sammen hele tiden. Hadde det utrolig gøy sammen, og jeg var virkelig glad i han. Han var også tiltrekkende, så veien til senga var ikke til å unngå. Vi holdt på sånn i mange måneder, til han ble forelska. Men jeg var virkelig ikke forelska i han, og kunne ikke forestille meg han som en kjæreste. Så da gikk vi tilbake til å bare være venner igjen, og det gikk faktisk greit. Selv om jeg tror han sleit litt.
Gjest forelska og fjern Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Det må jo føles utrolig tomt når fyren peiser på, tømmer seg, hopper ut av senga og går hjem..? Hvis det er slik du forestiller deg et sengekompis forhold , så skjønner jeg på en måte at du avstår fra det . Men årsaken til at det utviklet seg til et "forhold" over tid var fordi han er en GUD i senga , så kom følelsene litt etter litt .
Gjest lissi32 Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Kanskje jeg er gammeldags, men jeg skjønner ikke at noen kan ha noen som sengekompis uten en eneste følelse..? Det må jo føles utrolig tomt når fyren peiser på, tømmer seg, hopper ut av senga og går hjem..? Det må jo bli litt Hadde følt meg skikkelig brukt! Til trådstarter: Hold deg unna ham. Du takler ikke å ha det sånn som dette. Du kan ta skade av det følelsesmessig. En elsker trenger absolutt ikke tømme seg å dra hjem. Jeg har hatt flotte og omtenksomme elskere, noen sover over og ligger inntil. Det trenger ikke være kaldt og ufølsomt. Dessuten er det jo ikke uten en følelse når man liker hverandre og er seksuelt tiltrukket av hverandre. Risken er at man kan falle for elskeren sin. Jeg har klart det en gang eller to. Må si jeg liker bedre å ha sex med en jeg elsker, men da jeg var singel, sier jeg takk gud for elskere fantes Man bruker jo hverandre!! Endret 4. oktober 2007 av lissi32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå