Gå til innhold

størte turn off på menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

akkurat som tittelen sier..

gjelder både fysisk og psykisk,

kropp, ansikt og uvaner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ting i fjeset som ikke skal være der. (matrester, buser, øyegugge... (Utolig mye ekle saker som pluselig er der)

Endret av Pax
Skrevet

Lange tånegler, for lange nesehår og slitte truser/sokker :nei:

Skrevet

Fysisk: Dårlig hygiene

Psykisk: Arrogant (på en ikke-MrDarcy-måte)

Skrevet

Mas, klaging, bitching, prinsesse-holdning.

Skrevet
rompehullet :fnise:

Stakkars, skal ikke en mann få ha rompehull heller, nå?

Sist jeg sjekket, hadde jeg et rompehull jeg også, så jeg synes det er i overkant strengt å si at det er "turn off" at han er i besittelse av et slikt. :ler:

Jeg sier som flere her: lange negler/tånegler og dårlig hygiene er turn off. Og ja, det med dårlig hygiene gjelder forsåvidt rompehullet også. Og resten av kroppen. I tillegg kommer menn som er overfokusert på egen nytelse og kjører på som en bulldoser, langt ned på lista.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Lange tånegler er bare skikkelig turn off, og når de er urenslige..

Og til meg så er det menn som er overfokusert på min nytelse skikkelig turn off!

Gjest Gjest_Sheba_*
Skrevet
Lange tånegler er bare skikkelig turn off, og når de er urenslige..

Og til meg så er det menn som er overfokusert på min nytelse skikkelig turn off!

Lange tånegler. Og hår på ryggen..uæh. (vet at det ikke er noe en mann kan noe for, men jeg synes rett og slett det er discusting..)

Sheba - ikke innlogget

Skrevet

Store rumper :overrasket:

Og dårlig hygiene.

Og overvekt.

Men heller litt mage enn stor rumpe.

Psykisk = dumhet, mange ganger jeg bare har lyst til å be folk jeg ellers synes er deilige om å holde kjeft, bimbo-gutter finnes da også. Men de duger til engangsbruk :sjarmor:

Skrevet

Største tur-off når det gjelder kvinner, er de som bedømmer andre kun etter utseende og ytre ting. Overflatiske bimbos som ikke makter å forholde seg til ekte mennesker hvis det ikke lukter parfyme av oss.

Når det naturlige er "turn-off", som f.eks. rumpehull!!, :flekke: hår på ryggen eller kroppsform. De kvinnene som sutrer som om det er verdens undergang når de brekker en negl.

Friogbevaremegvel....

Skrevet
Mas, klaging, bitching, prinsesse-holdning.

Oj, jeg visste ikke at du hadde blitt homo? :fnise:

Gjest lissi32
Skrevet
Største tur-off når det gjelder kvinner, er de som bedømmer andre kun etter utseende og ytre ting. Overflatiske bimbos som ikke makter å forholde seg til ekte mennesker hvis det ikke lukter parfyme av oss.

Når det naturlige er "turn-off", som f.eks. rumpehull!!, :flekke: hår på ryggen eller kroppsform. De kvinnene som sutrer som om det er verdens undergang når de brekker en negl.

Friogbevaremegvel....

Vel, kanskje det var i mangel på noe annet å skrive at det var spøk :fnise:

Jeg er fra blide nord da må det være lov å tulle litt. Kanskje jeg er så fornøyd med min kjære at jeg ikke hadde annet å skrive. Det er ikke noe som er turn off på han. Kanskje busene hans men de ber jeg ikke om å få se :lur:

Skrevet

Jeg blir veldig glad for sånn tankegang jeg, om mannen synes det, da er det f.eks ikke så farlig om jeg lar hårene gro eller ikke. :) Det er litt digg å ikke styre med det, faktisk.

Gjest lissi32
Skrevet
Jeg blir veldig glad for sånn tankegang jeg, om mannen synes det, da er det f.eks ikke så farlig om jeg lar hårene gro eller ikke. :) Det er litt digg å ikke styre med det, faktisk.

:fnise: ja om de ikke orker barbere seg nedentil selv har de ofte et avslappa forhold til om vi gjør det. Mannen min får ikke panikk om han kjenner at det er tre dager siden jeg tok legga. Vi liker å se bra ut og kle oss skikkelig, men er ikke helt hysterisk heller. Rimelig deilig å ha en type som ikke bryr seg om jeg har mascara på meg eller ikke. :love:

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Psykisk: Arrogant (på en ikke-MrDarcy-måte)

:ler: Stakkars menn, det er ikke så greit. Så lenge de arrogante på den rette måten, er det greit. Men skjønner hva du tenker på, ja.

Skrevet

Største turn off er voksne menn som er oppslukt i dataspill, og som ikke kan løsrive seg, (og hvertfall hvis de ikke kan snakke om annet). Er heller ikke særlig begeistret for menn i fotballdrakt (ikke spillere), fulle og syngende på byen.

Sikkert mer, men det kommer jeg bare på når jeg ser det...

Gjest lissi32
Skrevet
Største turn off er voksne menn som er oppslukt i dataspill, og som ikke kan løsrive seg, (og hvertfall hvis de ikke kan snakke om annet). Er heller ikke særlig begeistret for menn i fotballdrakt (ikke spillere), fulle og syngende på byen.

Sikkert mer, men det kommer jeg bare på når jeg ser det...

enig :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...