Zero Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jada, må bare unnskylde overskriften, men dere vet sikkert hva jeg mener Er ute etter en lepomade uten slike stoffer i som gjør at jeg må smøre på igjen og igjen og igjen (som ved bruk av Lypsyl, Blistex osv). Gjerne en som er mulig å få tak i på apotek eller en eller annen kjede. Takk takk
Gjest Nedfall Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Mja.. kanskje denne kan være noe ? "Gir en blank og holdbar overflate."
mamut75 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 PL3 er bra , men for å kommentere avhengighetsdelen , så har jeg altså brukt PL3 i sikkert 10 år nå hehe
Zero Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Takk! Men var det ikke fryktelig mange tråder om slike lepomader for en god stund siden (1 år)?
Bokormen Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Er det ikke slik at alle leppepomader er avhengighetsskapende ved hyppig bruk, da leppene selv slutter å produsere fuktighet?
Zero Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2007 Jo, så hvorfor søker du ikke litt? Vanskelig når man ikke vet hva man skal søke etter
Zero Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2007 Mineraloljer het det visst. Får se om jeg kan finne ut noe mer..
Gjest Advena Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 - Her - er det ihvertfall en tråd om du ikke allerede har sett den. Og - her - og - her -.
Zero Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2007 Takk, takk! Søket bedret seg når jeg fant ut hva det het
kitekatt Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg har vært sykt avhengig av lypsyl siden jeg var 13...er nå 31. Men jeg begynte å bruke leppepomader uten mineraloljer, parafin og slike greier, og bruker da Jason (den er billig og god), decleor, eller elisabeth arden eight hour cream stick...men det desidert beste er å bruke vanlig eight hour cream (E. Arden den og) på leppene. den bruker jeg oftest hjemme siden tuben er litt upraktisk ute Leppene blir kjempefine av den også, gir en flott glans, så det hender jeg har den på en liten krukke ute. men blir litt grisete å bruke fingeren Har også blandet den i krukke med litt leppestift, så blir den en fin gloss. Alle disse har gitt god bedring for avhengigheten min. Endret 4. oktober 2007 av kitekatt
Lillefy Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Rosebud er veldig bra synes jeg, og det er en sånn all around krem, du kan bruke den på tørre neglebånd, solbrenthet og tørre lepper. Den fåes i parfymerier, på Cubus hvertfall, og koster ca 89 kroner. Den varer også leeenge da, har hatt min i ett år nå! Men den aller beste spør du meg er Elizabeth Ardens 8 hour creme. Husker ikke hva den kostet men den er veldig bra hvertfall! Og drøy
Umuriel Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 Er ikke både eight hour cream og rosebud full av mineraloljer da? Selv bruker jeg Weleda sin, og trenger bare et par påføringer i perioder jeg er tørr. Ellers klarer jeg meg fint uten. I eight hour-tida mi måtte jeg ha den med overalt, ellers holdt jeg på å bli gal. Jason sin er også fin, men brukes opp ganske fort i motsetning til Weleda sin. Har hatt min i snart ett år.
Gjest Advena Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke både eight hour cream og rosebud full av mineraloljer da? Er ihvertfall noe man blir avhengig av! Rosebud lukter itillegg vondt, og er klissete.
Lillefy Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke både eight hour cream og rosebud full av mineraloljer da? Selv bruker jeg Weleda sin, og trenger bare et par påføringer i perioder jeg er tørr. Ellers klarer jeg meg fint uten. I eight hour-tida mi måtte jeg ha den med overalt, ellers holdt jeg på å bli gal. Jason sin er også fin, men brukes opp ganske fort i motsetning til Weleda sin. Har hatt min i snart ett år. Er ihvertfall noe man blir avhengig av! Rosebud lukter itillegg vondt, og er klissete. Vel, jeg holder ikke på å bli gal uten den. Jeg bruker den typ en gang annen hver dag før jeg legger meg. Og jeg synes ikke rosebud lukter speiselt vondt. Alt er relativt.
Gjest Advena Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 Vel, jeg holder ikke på å bli gal uten den. Jeg bruker den typ en gang annen hver dag før jeg legger meg. Og jeg synes ikke rosebud lukter speiselt vondt. Alt er relativt. Men spørsmålet til trådstarter var leppepomade uten avhengighetsfaktor (mineraloljer), noe som Rosebud inneholder. Smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå