Jerle Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg her satt til å finne noen produkter fra Jonathan Antin, for mannen til venninnen min. MEN, jeg har ikke helt greie på disse produktene. Anbefaler dere noen og hvor kan de kjøpes? Jeg skulle finne sjampo og et produkt som heter Dirt. Er det det samme som Silky dirt shine? Som de har her? Huff, hva har jeg begitt meg ut på. Jeg aaaaner jo ingenting om slikt... Noen som kan hjelpe? Endret 3. oktober 2007 av Jerle
Jerle Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Takk Annie, så var det å finne en skikkelig plass de selger den da...
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 I Beverly Hills har de det. Betaler du reisen, skal heller jeg spandere produktet
Villemoe Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 De har på Hqhair. http://www.hqhair.com/code/products.asp?Pa...10031&pID=1
Gjest Julian Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Hei De finnes i Norge. Magic på Oslo City feks. Jeg fikk tak i de første gang gjennom distributøren som heter Cover Brands. Du finner nr på dn.no eller i katalogen Er drit fornøyd med både sjampo cond og dirt. Julian
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 De har det på magic på Oslo city. Men den dirt har de faktisk på SN også, tror den koster 119 kr der eller noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå