Gå til innhold

Vår hjemmesnekrede gjestebok og våre bordkort:=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritlekkert! :jepp:

Skrevet

Kjempe flott gjestebok,og bordkortene var helt nydelige!! :)

Skrevet
Dritlekkert! :jepp:

Thank you :bukke: Satt kvelden før bryllupet og gjorde ferdig bokmerket til gjesteboka... på hengende håret kan man si :ler:

Skrevet
Thank you :bukke: Satt kvelden før bryllupet og gjorde ferdig bokmerket til gjesteboka... på hengende håret kan man si :ler:

Jaja, du hadde vel neppe fått sove så veldig mye uansett... :fnise:

Skrevet

Det var kjempeflott! Så flink du/dere er :)

Skrevet

Nydelige :jepp:

Kan jeg få lov å be om oppskriften?? :sjenert:

Skrevet
Nydelige :jepp:

Kan jeg få lov å be om oppskriften?? :sjenert:

Bordkortene er laget av to typer tynn kartong kjøpt i pakker på Panduro. For vårt bruk: sølv og kremfarget med opphevet mønster. Videre så har jeg brukt to farger lilla i blekktypen Distress Ink (gir ett mattere mer "gammelt" preg enn annet blekk). Strøk blekket vilkårlig utover den kremfargede kartongen. "Magebeltet" er vanlig hvitt ark som jeg har rullet lyslilla blekk utover og skåret ut i riktig størrelse. Navnene ble printet ut i ønsket font, skåret ut og montert. Satt på bordkortet med skumpute for å få en uthevet effekt.

Pynten er litt store hjertebrads. Sølvsnora er klippet til å passe rundt servietten pluss at jeg har laget den slik at jeg kunne dandere ett hjerte på fremsiden. Mye jobb, men egentlig veldig lettvindt når man har klippet og skjært til alle bitene!!

Gjesteboka er laget etter samme prinsipp. Pappbok kjøpt i hobbybutikk. Samme type blekk, papir og pynt. Valgte grått som grunnfarge pga at den ikke vil bli så fort flekkete som kremfarget ville blitt.

Skrevet

Okei.. Får ta å prøve meg litt frem.. :)

Tusen takk :)

Gjest Brud2008
Skrevet

Kjempe nydelig :rødme: Så flinke dere har vært :mrgreen:

Skrevet

Kjempe flott!! :) Jeg er ute og sanker ideer til et lignende prosjekt. Har lyst til å scrappe invitasjonene, bordkortene, gjesteboka, evt hvis jeg mot formodning skulle få veeldig god tid har jeg lyst til å lage programmet i kirken og "sang"heftet til gjesten! Ganske stort prosjekt ja, men har jo god tid da, skal gifte oss 16-08-08. Får se litt hva jeg rekker... Puh!

Lagde du invitasjonene også? Har du evt bilde av de også?

Skrevet
Kjempe flott!! :) Jeg er ute og sanker ideer til et lignende prosjekt. Har lyst til å scrappe invitasjonene, bordkortene, gjesteboka, evt hvis jeg mot formodning skulle få veeldig god tid har jeg lyst til å lage programmet i kirken og "sang"heftet til gjesten! Ganske stort prosjekt ja, men har jo god tid da, skal gifte oss 16-08-08. Får se litt hva jeg rekker... Puh!

Lagde du invitasjonene også? Har du evt bilde av de også?

Ja jeg laget invitasjonene selv også.... men det var de første kortene jeg noensinne hadde laget, så jeg er pr i dag ikke veldig fornøyd med dem... men, men... de gjorde nytten sin!

Har lagt de ut tidligere under Galleriet, bryllup litt nedpå siden;=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Sikkert veldig dumt spørsmål, men hvor er dette galleriet? Er fersk her, og forferdelig dårlig til å lete..

:flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...