Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg surfet på e-bay, og fant en butikk i kina som sydde brudekjoler. Han sendte meg bilder av kjoler de lagde, og jeg fant en stilig en. Jeg bestilte og fikk den hjem i en fei på under en mnd. Jeg holdt på å le meg i hel! Den lignet ikke på bildet i det hele tatt! Helt annet stoff med anderledes mønster, paljetter og perler (sånne man perler med når man er liten ) Heldigvis var alt dilldallet festet i et tyllstoff som var utenpå kjolen, slik at jeg kunne ta det av. Så nå har jeg en enkel hvit kjole med slep. Ble ganske fin egentlig, men ser bittesmå hull etter synålen på overdelen. Noen forslag til å dekke disse? Det synes ikke så godt, men greit å få ordnet det med tanke på å få solgt den. Den var litt for stor til meg. Jeg er str 38, denne må være 40 eller større. Enda jeg sendte mål! Tenkte på å sy et hvitt blondestoff på overdelen, skulle gjerne hatt noen ideer.
2008brud Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Skal si mamma får det til! Den ble jo fin :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå