Noldus Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei!! Jeg har 4 små søstre og vurderer å ha dem som brudepiker. De har selvsagt veldi lyst selv, og har sport om dette siden de fikk vite om bryllupet Men jeg er enda litt i tvil.. Vet liksom ikke helt om vi skal ha eller ikke... Noen som har hatt/ikke hatt brudepiker som vil fortelle meg litt om hvordan det var? Og hvorfor dere valgte som dere gjorde.
Gjest *marie* Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Nå har ikke jeg giftet meg ennå,men for meg var det en selvfølge at lillesøsteren min skulle være brudepike fra dag en. Det er jo en ting de aller fleste småpiker drømmer om-og kan ikke se noen negative sider ved å ha brudepiker i det hele tatt. Husker selv at det var helt fantastisk å gå rundt der i finstasen og være en del av brudefølge :-D Det er jo bare søtt synes jeg da... Hva er grunnen til at du eventuelt ikke vil ha brudepiker? Hvis det er lov å spørre....
Noldus Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Mine foreldre er skilt og tre av disse jentene bor hos min mamma! De har jeg et fantastisk forhold til selv om de er en del yngre enn meg, problemet er vel egentli at dersom jeg velger å ha disse tre, så må jeg nesten ta med den siste som "hører til" hos min far. Jeg har så og si ingen kontakt med dem, er der kun et par ganger i løpet av året og føler meg ikke vel sammen med dem. Vet at dette ikke er jenta sin feil, men føler ikke at jeg har samme forholdet til henne. De er liksom så ulike meg... I tilleg så går hun ikke så godt sammen med mine tre andre søstre så jeg er litt redd for problemer der.. Meen.. Jeg har enda litt tid til å tenke på da
Gjest *marie* Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Skjønner godt at du føler du må ta med alle søstrene... Det hadde i alle fall jeg følt også, men hvis du har god tid på deg,har du jo mulighet til å vurdere det litt frem og tilbake :-D Jeg ser i alle fall på min lillesøster at hun er utrolig stolt og glad,og det blir nok dine også,hvis du bestemmer deg for å ha brudepiker.
Gjest nextlife Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har hatt/ikke hatt brudepiker som vil fortelle meg litt om hvordan det var? Og hvorfor dere valgte som dere gjorde. Hadde min yngste datter på 12, og min niese på 3 år som brudepiker. Mest av alt gjorde jeg det for de begge to er litt av noen "prinsesser", og det å være brudepike er ganske stort for små piker. Siden det er så stor aldersforskjell valgte vi 2 helt ulike kjoler, men samstemt i farger og kvalitet på stoffet. Jentene var helt nydelige, og fylte sine roller med glans. Tror nesten de har litt av samme følelese som en voksen brud, men på sin "barnlige" måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå