Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg reiser til USA om 3 uker, men finner ikke igjen passet mitt. Hvor lang tid tar det å få et nytt? Kan jeg eventuelt få utstedt et nødpass?
Gjest marihan Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg reiser til USA om 3 uker, men finner ikke igjen passet mitt. Hvor lang tid tar det å få et nytt? Kan jeg eventuelt få utstedt et nødpass? Det tok ca en uke fra jeg bestilte passet, til jeg fikk det.
Scheherazade Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg fikk det dagen etter, bestilte på lennsmannskontoret. Kjempebra service det!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for raske svar Skal få ordnet dette i morgen. Håper det går like raskt.
Glitnir Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Vær OBS på at du ikke kan bruke nødpass ved innreise til USA. Nødpass er håndskrevne, og VWP-reglene krever at dersom du skal reise inn uten visum må du ha elektronisk pass.
ToveM Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 På denne årstiden går det som regel fort å få pass, Vi var inne på passkontoret fredag i forrige uke, tirsdag var passene i postkassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå