Gjest Catwoman Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har så lyst på en god behagelig litt lang strikket jakke, særlig noe sånt som ligger som nr 3 på ti på topp på ginatricot.no - og det er jo masser av sånt i butikken nå - men ALT jeg så i butikken i dag var akryl... Har funnet ut at litt akryl går, men da må det være under halvparten, og den andre halvparten må være noe behagelig - og kun i klær som jeg har noe under og som ikke går oppover halsen. *grøsse* men 100% akryl... Hvorfor kan de ikke lage noe i bomull? Vi har fått ginatricot til byen her... men jeg burde vel skjønt på forhånd, siden det er så billig der - at det er et akrylhelvete... mye fint da, men det hjelper ikke. jeg hater akryl.... sånn... måtte bare få det ut.... noen enige? eller det vet jeg jo at det er.
Miel Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Å herregud ja, jeg hater akryl! Og det verste er jo at det bare er blant dameklærne det er så mye av det. Hvorfor tror de som lager klær at damer er så glad i akryl? De siste tre-fire årene har jeg lett som en gal etter pene, behagelige og litt lange gensere og cardiganer, men det er neimen ikke mye jeg har funnet.
Leo Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Akryl er djevelens verk og det hadde ikke plaget meg det minste om all akryl på jorden ble behørig kremert! (Bortsett fra at dritten sannsynligvis hadde skapt et seriøst forurensningsproblem).
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er helt enig! Nesten alle fine, varme gensere jeg finner er i akryl! Og det selv om de er ganske dyre også. På H&M er det nesten helt dønn umulig å finne en stilig genser uten at den er av akryl (eventuelt viskose hvis det er en topp). Mens i gutteavdelingen er så godt som alle plagg laget av enten bomull eller ull! Det er så urettferdig
Gjest Catwoman Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hvordan er mango på tekstiler? er de og bare akryl nesten? Ser på nettsiden at de har mye fint - desverre finnes ikke Mango her da. forresten fant ut - mye akryl der og ja Endret 5. oktober 2007 av Catwoman
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Hva er det som er galt med akryl? Jeg har masse i akryl, og kan ikke si at jeg har noen spesielle negative erfaringer med det? Da er polyester adskillig verre, får håret til å stå rett opp.
Gjest Catwoman Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Polyester er ille det og, er litt samme gate som akryl.
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Har aldri tenkt over at det er noe stort problem med akryl jeg! Edit: Har faktisk aldri tenkt over at det er akryl jeg bruker, men sjekket nå, og tydligvis mye akryl i mange av genserne mine! Endret 5. oktober 2007 av Wolfmoon
Catzy Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har ungått akryl de siste årene, selv om det er vanskelig å finne. Vil helst ha en cardigan eller to i ull, silke eller bomull, men det er langt mellom dem. Har faktisk funnet flere på H&M, men da har jeg lett lenge.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Et lite tips: Prøv litt dyrere forretninger.
Umuriel Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg hater akryl! Det stinker enten man er svett eller ei.
Miel Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 Akryl er fint i form av maling, da. :icon_smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå