linky Skrevet 12. oktober 2007 #21 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det med 3D UL lurer jeg også på, tenkte å spørre legen neste gang jeg skal dit. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fortell meg hva han sier da! Hadde vært spennende! Er spent på ordinær ul også jeg da, siden vi egentlig ikke vet hvor langt vi er på vei. Har regnet ut at det blir ordinær ul i slutten av november, i følge menstermin. Gleder meg litt til første kontroll også. Lurer på om vi skal ta med storebror...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 13. oktober 2007 Sliten. Lurer på hvordan dette skal gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. oktober 2007 #24 Del Skrevet 13. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 13. oktober 2007 Takk.. Det går nok bra dette... Men er litt slitsomt å være kvalm samtidig som man skal fungere optimalt som mamma. Mye å gjøre i huset, styr med ungene til kjæresten (hyggelig styr, men likevel slitsomt akkurat nå). Men det går bra. Håper bare jeg er så langt på vei som jeg er. Orker ikke uuuukesvis med kvalme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 13. oktober 2007 #26 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kvalme er noe dritt ja Det går nok bra skal du se, selv så gleder jeg meg til matlysten kommer tilbake, slitsom det også å ikke orke noen ting:fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kvalme er noe dritt ja Det går nok bra skal du se, selv så gleder jeg meg til matlysten kommer tilbake, slitsom det også å ikke orke noen ting:fnise: Uff ja, prøver å presse i meg litt mat, men er ikke lett. Men jeg ammer, så jeg trenger nok all den næringa jeg kan få i meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 14. oktober 2007 #28 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjipt med kvalme. Jeg slapp heldigvis unna med det sist. (Men ikke første graviditet) Et spørsmål; Hvordan er det med puppene nå som du er gravid, mens du ammer? Mine pupper ble enormt ømme og vokste fort. Blir det sånn også når man ammer? :klø: Ømme pupper har vært et av mine tydeligste graviditetstegn, men er litt usikker på om jeg kan forvente det når jeg ammer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 14. oktober 2007 Puppene mine er som før. Ved sist graviditet hadde jeg det som deg, var fryktelig øm, ett av de første tegnene jeg hadde faktisk. Glad det ikke er sånn denne gangen, hadde nok ikke klart å amme da. Er mest kveldskvalm denne gangen, sikkert fordi jeg er litt sliten. Skal snart hoppe til køys nå. Ammer fremdeles om natta, trenger den søvnen jeg kan få nå. Men det går bra. Store-fisen er en drøm, vi koser oss masse hele dagen! Var ute på lang tur i dag. Fisen på ryggen, og voksende baby på magen. Fin tanke. Håper jeg greier å bære han hele svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fremdeles litt kvalm, men overlever. Ringer lege til uka, i følge menstermin er jeg 12 uker neste onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. oktober 2007 #31 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bra at du overlever Jeg kan bare ikke fatte hvordan folk som går konstant kvalmne holder ut Selv er jeg ikke kvalm lengre (er ivertfall ei god stund siden) men hodepinen kommer av og til. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. oktober 2007 #32 Del Skrevet 21. oktober 2007 Man har liksom ikke noe valg med det går krafitg utover psyken å være konstant kvalm i mange uker. Håper formen er stigende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Det er litt slitsomt med kvalme ja. Var greit sist, da kunne jeg jo bare bli liggende under dyna på dårlige dager, men nå må jeg opp med fisen... Akk ja... Endret 21. oktober 2007 av Bollefisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 21. oktober 2007 #34 Del Skrevet 21. oktober 2007 åååååå...jeg er så nysgjerrig på hvem du var før du ble Bolle fisen! Jeg har en liten følelse på at jeg vet det, men er langt i fra sikker. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. oktober 2007 #35 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg lurer også veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 21. oktober 2007 Avslørelse kommer nok, om enn ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 21. oktober 2007 #37 Del Skrevet 21. oktober 2007 Gleder meg til avslørelse! Men jeg har nå i hvert fall funnet ut at du ikke er den jeg først tenkte du kanskje var.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. oktober 2007 #38 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg lurer også veldig! Jeg også. Trodde jeg visste det men tok visst feil jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 23. oktober 2007 #39 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så mye med minifisen i magen! Har du fått deg time hos legen? Funnet ut noe mer om termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. oktober 2007 #40 Del Skrevet 26. oktober 2007 Innom for å ønske god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå