Lola83 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Del Skrevet 3. oktober 2007 noen som bruker det? Jeg måtte gjøre det her en dag, blødde så fryktelig på foten etter en litt for voldsom pedikyr. Det ville rett og slett ikke slutte og blø. Pappa sa at det var farlig og at nå fikk jeg sikkert blodforgiftning, hehe..noen som vet noe annet? Ja, om det er farlig liksom, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 3. oktober 2007 #2 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det hadde vært bedre å lagt beinet høyt en stund fremfor å lime igjen såret med superlim. I lim er det jo en del giftstoffer som helt sikkert ikke kroppen trenger. Du får satse på at det går bra denne gangen, men ikke gjør det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 3. oktober 2007 #3 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan kom du egentlig på å bruke lim?? Høres jo helt vilt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Del Skrevet 3. oktober 2007 Neste gang bruker du plaster. Hvis du ikke har går du til anskaffelse av det nå. Jeg pleier å tulle såret inn i toalettpapir og tape rundt inntil blødningen gir seg dersom det ikke er noe plaster å oppdrive. Funker det og! Lim hadde jeg aldri kommet på å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 3. oktober 2007 #5 Del Skrevet 3. oktober 2007 Auuuuu! Superlim? Hørtes vondt ut! Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 3. oktober 2007 #6 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det finnes faktisk lim som er beregnet på sår; jeg har selv fått limt et kutt på legevakten, men det er IKKE det samme limet som du har stående hjemme i hylla... Rens såret godt og sett på et plaster som puster godt i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hehe..grunnen til at jeg gjorde det var fordi negledesigneren min pleide og gjøre det hvis han filte litt på huden så det ble litt sår.. Så da tenkte jeg at det virket på større sår også, hehehe..og det gjorde det jo, sluttet og blø med en gang Hadde ikke hjulpet med noe plaster skal jeg si dere, det blødde så sinnsykt, brukte en slik høvel for hard hud på tåspissen, hehehe...tok i litt for hardt og kuttet av en liten bit, hehe.. Uff, aldri mere sier bare jeg.. Blødde over alt, og når jeg hinket rundt og blødde med papir på foten så hoppet hunden etter i håp om og få i seg noe blod, hehehe.. Totally mayhem Endret 3. oktober 2007 av Lola83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 3. oktober 2007 #8 Del Skrevet 3. oktober 2007 Auuuuuuuuuu, auuuuuuuuuuuu, auuuuuuuuuuuuu!!!! Hvordan klarte du å ta så hardt i? Hva skjedde egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2007 #9 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det der har jeg også gjort og ja det blør noe inn i hel ... eh ... granskauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 4. oktober 2007 Auuuuuuuuuu, auuuuuuuuuuuu, auuuuuuuuuuuuu!!!! Hvordan klarte du å ta så hardt i? Hva skjedde egentlig? Ja, auuuuu...og det er vondt ennå... Skulle bare fjerne litt hard hud som vanlig jeg, men satte nok høvelen litt for dypt nedi før jeg dro, hehe.. Grusom opplevelse, og nå må jeg vente leenge før det gror under limet, slik at jeg kan file det bort igjen. Du kan tro jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det der har jeg også gjort og ja det blør noe inn i hel ... eh ... granskauen. Ja, halve foten på høvelen liksom.. Not good Endret 4. oktober 2007 av Lola83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hæhæ, det blir verre! Om mulig ! I dag så hadde bebissen min (chihuahuaen min) et lite uhell inne (nummer 2) hehe, når jeg skulle ta det opp så la jeg merke til noe hvitt på selve avføringen, jeg synes det var litt merkelig, så jeg tok en nærmere titt på det, og herreguud, vet dere hva det var i avføringen hans??? En ganske stor bit med avkappet hud fra helen min !!! Fy faen så nasty..kunne liksom bare se linjene i huden, lignende sånne årringer som trærne har.. Der fløy den matlysten liksom, hehe. UFF. Dagens konklusjon for meg; STØVSUG NØYE etter amputasjons-pedikyr-ritualer på badet! ÆSJ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 5. oktober 2007 #13 Del Skrevet 5. oktober 2007 Neste gang holder du foten din høyt og trykker noe rent over såret til blødningen stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 7. oktober 2007 Såret ble kjempe fint, hehe.. Anbefaler alle og bruke neglelim på sår :D Med måte da så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå