Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis man har vært sykemeldt i et år som er max, kan man få rehabiliteringspenger. Men bare om man er under behandling, og sikkert at det er mulighet for bedring i situasjonen.... Tror jeg. Det var i alle fall det jeg fikk beskjed om. Jeg hadde rett på det i alle fall, men nå behøvde jeg det heldigvis ikke, fordi det ordnet seg for meg til slutt...
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis man har vært sykemeldt i et år som er max, kan man få rehabiliteringspenger. Men bare om man er under behandling, og sikkert at det er mulighet for bedring i situasjonen.... Tror jeg. Det var i alle fall det jeg fikk beskjed om. Jeg hadde rett på det i alle fall, men nå behøvde jeg det heldigvis ikke, fordi det ordnet seg for meg til slutt... jeg fikk spørsmål om jeg ville gå i behandling. jeg takket nei, men takket ja nå senere. det var ikke et krav da i allefall.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Ok, trodde det var et krav jeg. Siden man med behandling gjerne vil ha behov for støtten over kortere tidsrom. Det gjelder vel å vise velvilje og vise at man prøver å bli frisk. Hos meg var det psykiske ting da.... Kanskje det ligger en forskjell der også?
Gjest Viggo retter på innlegg Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Forøvrig så er denne tråden en tråd som bør slås sammen med en annen som er startet av samme person Ferdig rettet Endret 7. mai 2008 av Nigo-san
*Mocca* Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Jeg mottar rehabiliteringspenger, men må da samtidig følge en form for behandling, jeg går til behandling hver andre uke nå, tidligere var det 2 dager pr uke. Og får stort sett for 6 mndr av gangen. Jeg gjør hvertfall det, ny legeerklæring må leveres i forkant av disse 6 mnd.... jeg har hatt 6 mndr nå, fikk beskjed om 6mndr til 1 år til på dette.... hvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå