Gå til innhold

Rehabitleringspenger

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man har vært sykemeldt i et år som er max, kan man få rehabiliteringspenger. Men bare om man er under behandling, og sikkert at det er mulighet for bedring i situasjonen....

Tror jeg. Det var i alle fall det jeg fikk beskjed om. Jeg hadde rett på det i alle fall, men nå behøvde jeg det heldigvis ikke, fordi det ordnet seg for meg til slutt...

Skrevet
Hvis man har vært sykemeldt i et år som er max, kan man få rehabiliteringspenger. Men bare om man er under behandling, og sikkert at det er mulighet for bedring i situasjonen....

Tror jeg. Det var i alle fall det jeg fikk beskjed om. Jeg hadde rett på det i alle fall, men nå behøvde jeg det heldigvis ikke, fordi det ordnet seg for meg til slutt...

jeg fikk spørsmål om jeg ville gå i behandling. jeg takket nei, men takket ja nå senere. det var ikke et krav da i allefall.

Skrevet

Ok, trodde det var et krav jeg. Siden man med behandling gjerne vil ha behov for støtten over kortere tidsrom. Det gjelder vel å vise velvilje og vise at man prøver å bli frisk.

Hos meg var det psykiske ting da.... Kanskje det ligger en forskjell der også?

• 7 måneder senere...
Gjest Viggo retter på innlegg
Skrevet (endret)

Forøvrig så er denne tråden en tråd som bør slås sammen med en annen som er startet av samme person :)

Ferdig rettet ;)

Endret av Nigo-san
Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Skrevet

Jeg mottar rehabiliteringspenger, men må da samtidig følge en form for behandling, jeg går til behandling hver andre uke nå, tidligere var det 2 dager pr uke.

Og får stort sett for 6 mndr av gangen. Jeg gjør hvertfall det, ny legeerklæring må leveres i forkant av disse 6 mnd....

jeg har hatt 6 mndr nå, fikk beskjed om 6mndr til 1 år til på dette.... hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...