Gå til innhold

Huskeliste for SMarte masochister

Fremhevede innlegg

Gjest Humorristen
Skrevet

Huskeliste for SMarte masochister.

Her er noen tips til deg som ønsker å bli en sertifisert SMart masochist og opponere mot din dom/domina:

1. Syng "Hurra for meg" og blås ut lyset når din Dom(ina) truer med å dryppe stearin på deg.

2. Tegn et bilde av en hånd på rumpa. Trekk så en rød sirkel rundt, og avslutt med en skrå linje fra øverste høyre del av sirkelen til nederste venstre. (Dette burde bli det internasjonale "no-spanking"- tegnet)

3. Midt under en omgang med spanskrøret, lukk øynene og snork høylytt.

4. Midt i en seanse, gjør en Arne Scheie-imitasjon, og kommentér utførlig alle Dom(ina)ens handlinger.

5. Skjel når du skal se din Dom(ina) i øynene.

6. Hvis Dom(ina)en din bestemmer seg for å verbalt ydmyke deg offentlig, stikk fingrene i ørene og syng "Bæ, bæ lille lam".

7. "Pynt" din Dom(ina)s skinn- og lærutstyr med oljemalte neonfargete prikker og striper.

8. Legg en fisepute på din Dom(ina)s yndlingsstol.

9. Bruk leketøysbagen til skittentøy. "Glem" å bytte om innholdet før neste seanse.

10. Putt en teskje Nyco i munnen før en seanse. Samle opp rikelig med spytt for å få frem skikkelig fråde. Rop så ut stoppordet.

11. Under en flogging, begynn å synge "Om att og om att og om att....."

12. Utsett din Dom(ina) for så mange ondsinnede pek som mulig. F.eks:

- Legg plastfilm over toalettskålen.

- Legg knekkebrødsmuler i sengen til din Dom(ina).

- Dryss rikelig med kløpulver i undertøyet hans/hennes og gni så det ikke forsvinner så fort.

- Ta en munnfull tabasco før du slikker din Dom(ina).

13. Lær et språk din Dom(ina) ikke forstår, og bruk kun dette språket når dere er alene.

14. Bryt stadig ut i "ukontrollert" fnising.

15. Hvis du er bundet og får beskjed om å telle slagene høyt, informér din Dom(ina) at du må bruke både fingre og tær.

16. Få laget en parykk som perfekt matcher din hårfarge og lengde. Det er verdt utgiftene for å se uttrykket i din Dom(ina)s øyne neste gang du blir lugget og håret faller av.

17. Gi karakterer for kunstnerisk innhold og teknisk utførelse etter hvert slag (som i isdans eller stup).

18. Når din Dom(ina) ber deg om å tilbe sine føtter, gi ham/henne et middel mot fotsvette.

19. Hvis du tar imot en beskjed for din Dom(ina), skriv det på en post-it lapp og plassér det på baken din.

20. Informér hele tiden din Dom(ina) om bedre måter å dominere deg på.

21. Lær følgende setninger:

- Lett på den late rævva di og gjør det sjøl!

- Ser jeg ut som slaven din, eller?

- Dette er ikke en restaurant!

- Jah, særlig!

- Hvem døde og overlot kommandoen til deg?

- Neppe!

- Måkke komme her og komme her!

- Drøm videre!

Bruk dem så ofte som mulig.

22. Bruk kun filmsitat når du snakker.

23. Sørg for å nyte ditt vibro-egg mens du gir din Dom(ina) massasje.

24. Send din Dom(ina) regning for utførte tjenester.

25. Etter et skikkelig hardt slag, lat som du svimer av. Når Dom(ina)en din sjekker om du er ok, sprett opp og rop: "Lurte deg!"

26. Gå i leketøysbagen og lim sammen klypene.

27. Overse din Dom(ina) inntil han/hun må ut med det magiske ordet.

28. Bruk stivelse på floggerne.

29. Hvin - så ofte som mulig

30. Uriner i dungeonen og leketøysbagen, hevd at du markerer ditt territorium.

31. Montér "klappebrytere" på alle lysbrytere i dungeonen rett før du får en omgang på blanke messingen. (SMakk-av, SMakk-på....)

32. Kom alltid 5 minutter for sent til alle avtaler med din Dom(ina). Evt. still Dom(ina)ens klokke så den går 5 minutter feil.

33. Vær "uheldig" og farg alt av Dom(ina)ens undertøy rosa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med det? Få mer staff, være teit eller begge deler?

Skrevet
Hva er vitsen med det? Få mer staff, være teit eller begge deler?

Hehe, det er i hvert fall en garanti for å få mer straff *ser-for-meg-røde-striper-på-rompa-etter-spanskrøret*

Dette er jo ikke noe man forbinder med lydighet om man ønsker å være en god sub akkurat....

Men må innrømme at jeg lo godt av noen av forslagene :fnise:

Skrevet
Dette er jo ikke noe man forbinder med lydighet om man ønsker å være en god sub akkurat....

Nei, jeg er ingen ingen flink sub jeg heller, men jeg har mine grenser jeg og. :fnise:

Skrevet
6. Hvis Dom(ina)en din bestemmer seg for å verbalt ydmyke deg offentlig, stikk fingrene i ørene og syng "Bæ, bæ lille lam".

Jeg foretrekker "Og Reven rasker over isen"

Evt "Og Reven overrasker Grisen"

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...