Gjest utlogget bruker nå Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Legger veldig godt merke til guttene her inne. Dere liver opp her inne med deres synspunkter. Dette er ingen tråd om hvem av guttene som merker seg best, men mer en tråd som er en hyllest til dere manneben her på KG For tiden kan jeg ikke unngå å merke BØNNA og MANN42, de er noen heftige debetanter spesielt på Aktuelt. Der går det en kule varmt av og til å da ser dem ut omtrent sånn i innleggene. Takker alle andre gutter her også som jeg er glad for at er her. Hvor mange banneben er det egentlig her inne? Disse kommer jeg på Mann42, Bønna, Jalp, Nedfall, Paradokset, Toro, Far til 2, Yme, Krokanknull, Pastor Knut, SnillMito,Koseslange Hilsen KG forelsket i Mann42 :rødme: Derfor er jeg utlogget bruker nå
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 W. Wallace, Don Giovanni og Aftenvandrer, hvor ble det av dem? Veldig kult med menn på Kvinneguiden
Gjest Silmarill Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Enig med trådstarter Kommer ikke på flere enn dem som er nevnt Edit: Enig med trådstarter bortsett fra at jeg IKKE er KG forelsket i Mann42 Endret 3. oktober 2007 av Silmarill
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 For tiden kan jeg ikke unngå å merke BØNNA og MANN42, de er noen heftige debetanter spesielt på Aktuelt. Der går det en kule varmt av og til å da ser dem ut omtrent sånn i innleggene.
Gjest Nedfall Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hmm.. :kaffe: ..øhm, banneben ? Endret 3. oktober 2007 av Nedfall
Amalie_85 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Hmm.. :kaffe: ..øhm, banneben ? Kanskje ho er forkjøla Så da blir det banneben
Gjest Silmarill Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Hmm.. :kaffe: ..øhm, banneben ? banneben Sikkert litt "sjøla" ja
Yme Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hilsen KG forelsket i Mann42 :rødme: Derfor er jeg utlogget bruker nå Pingle
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Pingle Hun vil sikkert ikke provosere samboer'n sin..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Vet ikke helt om jeg er enig i det. Denne Bønna og Mann 42 er vel helt ordinære menn som kommer med liksom-provoserende innlegg av og til. Men hyggelig at de er her! Det er kjekkere med de mer stabile, håndfaste og reflekterte manneinnleggene, synes nå jeg!
mysan Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Du har glemt KR-øst og Wild Thing. Noen fler?
Gjest Silmarill Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Talin selvfølgelig, han er jo m(b)anneben
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 Enig med trådstarter Er glad for gutta her inne :smile: Cognizance, WildThing, En lang mann, Kjetil E, Don Giovanni, W. Wallace
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Så fint med så mange innspill Her er da en oppsumering av gutta her inne Mann42, Bønna, Jalp, Nedfall, Paradokset, Toro, Far til 2, Yme, Krokanknull, Pastor Knut, SnillMito, Koseslange, W. Wallace, Don Giovanni, Aftenvandrer, KR-øst, Wild Thing, Onkel Skrue, Caracal, Buster, Kort Innpå, Talin, Kjetil E, Cognizance, En lang mann.... Er det flere?
Gjest Pax Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg må nok skuffe deg, noen av mennene har du lista opp flere ganger, bare med morskjellig nick, så lista er ikke fult så lang.
Gjest Pax Skrevet 4. oktober 2007 #20 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jepp. lurven, pace og Kamikatze også. ... og Sniken. Endret 4. oktober 2007 av Pax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå