koldbruna Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 Folk som er født i Skyttens tegn er mer entusiastisk enn folk flest. Men som Skytt blir du også rastløs når hverdagen melder seg og når det dreier seg om rutiner. I motsetning til mange andre stjernetegn som trenger ro når de studerer og søker ny kunnskap trenger du spenning for å tilegne deg ny kunnskap eller nye erfaringer. Mange kjente forskere og vitenskapsfolk er født i Skyttens tegn. I din jakt på kunnskap og nye erfaringer bør du passe deg, du overser ofte praktiske ting i dagliglivet. Typisk for Skytten er at de setter seg store mål som de skal nå med forstand og måtehold. Mellom menneskelige forhold betyr mye for deg, og du tar vare på vennene dine. Du liker å hevde deg overfor andre, men du hjelper alltid til når det trengs. Dette stemte jo bra på meg som person da. Enn er det andre skytter her på KG? Stemmer dette på deg?? koldbruna
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. april 2003 #2 Skrevet 6. april 2003 Jeg er født i Skytten, men det stemte ikke helt på meg... Jeg er nok en litt mer tilbakeholden og ikke-pågående skytte, gjør ikke ting for å hevde meg. Men jeg står på i høyt tempo, og passer på alle rundt meg!
Sisilie Skrevet 6. april 2003 #3 Skrevet 6. april 2003 Er også Skytte, og kan bli litt FOR entusiastisk innimellom. Vi har også en tendens til å være litt "slumsete med detaljene" - liker best det store overblikket. Noe jeg ofte leser om Skytter, er deres store reisetrang- som kan være i fantasien, såkalte "indre reiser", men også reiser i virkeligheten.......sjøl blir jeg litt rastløs hvis jeg ikke får reist litt innimellom.
koldbruna Skrevet 6. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2003 Noe jeg ofte leser om Skytter, er deres store reisetrang- som kan være i fantasien, såkalte "indre reiser", men også reiser i virkeligheten.......sjøl blir jeg litt rastløs hvis jeg ikke får reist litt innimellom. Det har jeg også lest,og det er vel typisk for en skytte.Har det også sånn innimellom at jeg bare MÅ ut å reise. koldbruna
Gjest Aradia )O( Skrevet 7. april 2003 #5 Skrevet 7. april 2003 Passet ikke på meg i det hele tatt (syns jeg selv da). Men kanskje det har noe med at jeg kommer inn under det nye stjernetegnet "Slangebæreren"? Er det noen her som vet hva som kjennetegner dette stjernetegnet?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. april 2003 #6 Skrevet 10. april 2003 Slangebæreren har vært kjent i årevis, men blir ikke regnet som noe eget tegn av astrologer. Hvordan du er bestemmes heller ikke bare av stjernetegnet (soltegnet) ditt, men kanskje i like stor grad av ascendanten din, din progressive sol og månen (i tillegg til plasseringen av de andre planetene).
Gjest Kitty Skrevet 13. april 2003 #8 Skrevet 13. april 2003 Stemmer utrolig bra med meg! Blir bla. veldig fort rastløs, men kjente meg godt igjen i de andre tingene som ble nevnt.
Gjest Embla s Skrevet 14. april 2003 #9 Skrevet 14. april 2003 Det har jeg også lest,og det er vel typisk for en skytte.Har det også sånn innimellom at jeg bare MÅ ut å reise. koldbruna Har en veldig god veninne som er skytte. Hun er konstant i gang med å planlegge neste ferie, drømmer om å reise jorden rundt, bosette seg ulike steder i verden, etc. I tillegg kjeder hun seg lett, vil at det "skal skje noe" hele tiden!
Gjest salma Skrevet 25. april 2003 #10 Skrevet 25. april 2003 Veldig typisk skytte her! Er nesten flaut så bra det stemmer... :oops: Er også så opptatt av helheten at detaljene kan forsvinne, blir fort rastløs, og er overbevist om at jeg skal nå alle mine mål her i livet. Men selvfølgelig burde det helst skje NÅ, alt sammen. Syns ærlig talt det til tider er litt slitsomt å være skytte, jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2003 #11 Skrevet 28. april 2003 Skytte her også. Rastløs av rutiner, kjeder meg fort i jobben, men det går greit så lenge jeg har kolleger jeg trives sammen med. Når jeg blir femti - om noen ganske få år - pakker jeg ryggsekken, tar på meg sandalene og reiser. Så langt som mulig, og jeg vil se så mye som mulig og smake på så mye som mulig. Og så vil jeg slå meg ned i sør Frankrike og bare komme til Norge på ferie. Der skal jeg leve litt latere dager, slippe alt strevet med det materielle jaget her hjemme. Må jeg spise loff med syltetøy i dagevis innimellom så gjør jeg gjerne det, bare jeg slipper og jage og mase for å få nok penger til regninger regninger regninger - det er ikke menneskelig å leve sånn. Jeg vil UUUUUUT!! Jeg vil over gjerdet og bortover gressgangene.... jeg vil løpe med de lange bena mine og føle friheten.... men må altså vente til ungene er ute av redet... :blunke:
Gjest RealWildOne Skrevet 19. desember 2016 #12 Skrevet 19. desember 2016 Sitat Folk som er født i Skyttens tegn er mer entusiastisk enn folk flest. Men som Skytt blir du også rastløs når hverdagen melder seg og når det dreier seg om rutiner. I motsetning til mange andre stjernetegn som trenger ro når de studerer og søker ny kunnskap trenger du spenning for å tilegne deg ny kunnskap eller nye erfaringer. Det stemte i alle fall! Men nå er jeg egentlig en slangebærer, det 13'de stjernetegn.
Forundret.. Skrevet 19. desember 2016 #13 Skrevet 19. desember 2016 3 minutter siden, RealWildOne skrev: Det stemte i alle fall! Men nå er jeg egentlig en slangebærer, det 13'de stjernetegn. Det er liksom jeg også men så et det jo ikke helt godkjent det 13 tegnet da..
Gjest RealWildOne Skrevet 19. desember 2016 #14 Skrevet 19. desember 2016 Eneste som er riktig i følge stjernehimmelen, alle andre er kommersielt tilpassede, 12 tegn for 12 mnd hvorav enhver blir feil i forhold til stjernehimmelen.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #15 Skrevet 22. desember 2016 På 20.12.2016 den 0.24, RealWildOne skrev: Eneste som er riktig i følge stjernehimmelen, alle andre er kommersielt tilpassede, 12 tegn for 12 mnd hvorav enhver blir feil i forhold til stjernehimmelen. Astrologien beregner personlighetstrekk ut ifra planetenes posisjon, ikke stjernene. Astrologer har alltid vært klar over at stjernene forflytter seg. Anonymkode: 5b1c9...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå