Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Har en sønn på 1 år som nettopp har begynt i barnehage. Så er ganske fersk på dette. D jeg lurer på er hvor man får tak i slike ull-bukser og gensere? Og da tener jeg ikke på ull-body + strømpebukser, for d har jeg. Men har sett andre barn m slike gode litt tykke ull plagg! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe noe slik? Takk på forhånd
Zianta Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Du kan sjekke ut denne siden http://www.krabaten.no/
Gjest HB Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Nøstebarn har butikker i Oslo og Bergen, men de har også postordre. Du er ikke flink til å strikke selv da? Hilsen Lille meg
Susan Sto Helit Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Min mor hadde kjøpt en heldress i tykk ullfrotte av merke JOHA til min lille gutt her om dagen. Den var sikkert kjøpt på Babyshop eller Barnas hus.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Hva med Fretex. Der har de masse pent strikketøy som nesten ser ubrukt ut... Billig er også!
wok Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Barnet mitt har bukse, genser og jakke bestilt her: www.kundetbeste.no. Klikk på Kristina Rohde logoen på førstesiden. De er i stripete ullstoff, jakka har fleece-for og det er deilig og kjempefint! Ellers har jeg en tykk hel ulldress med glidelås, tror merket er Name it (hvertfall kjøpt i en butikk som selger det merket).
Chihiro Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Nøstebarn har kjempegode ullgensere og bukser. Ullfleece eller ribbestrikket. Men de er ganske dyre. Det finnes også folk som strikker og selger det på egne nettsteder, feks her og her
Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hei igjen og takk for svar! Tror jeg har funnet d jeg var ute etter nå Strikke selv, huff, d kan jeg ikke gitt*KNIS* Men hadde vært greit å kunne d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå