Gå til innhold

Wacom bamboo tablet - tegnebrett

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vurdert å kjøpe tegnebrett til pc'en, men pga at det er utrolig dyrt har jeg ikke fått rotet meg til det.

Kom over wacom bamboo tabler i går og lurte på om noen hadde erfaring med disse. Ser wacom har flere dyrere versjoner, men jeg skal kun ha det for hobbybruk og ser liten vits i å kjøpe et dyrt et.

Var dette jeg tenkte på.

Noen som har prøvd de? Evt har dette eller noen av de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler absolutt tegnebrett til folk som er glad i å tegne på data. Prisene er ofte høye, men absolutt verdt det. Finn et som passer dine behov, man trenger ikke alltid det dyreste.

Jeg har prøvd både Graphire Wireless og Graphire4 Classic og begge er supre! Bamboo vet jeg ikke åssen er, men wacom er det beste merket på tegnebrett, så det er nok helt greit det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graphire4 Classic

Er ikke det veldig lite. Det er vel a6 str eller noe. Forestiller meg at det må være veldig vanskelig å tegne på det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg igjen

Det fins i forskjellige størrelser, jeg har a5. det er perfekt for meg (veldig erfaren tegner).

størrelsen du må kjøpe kommer helt ann på tegnestilen din, tegner du stort fra før av, er det ikke lett å legge det om. men man bør heller gå litt ned i størrelse enn opp, blir fort overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...