Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kira_*
Skrevet

Hei!

Ser rundt omkring at både spytt og vanlig glidemiddel ikke skal være bra for å øke sjansene for å bli gravid... :sjenert:

Noen som vet hva vi kan bruke i "utrengsmål"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pre-seed glidecreme

Pre-Seed er en fertilitetsvennlig (skader ikke sperm) vannbasert glidecreme.

fåes kjøpt på billige-tester.no

har ikke prøvd den selv..

Skrevet

Er visst paraben i den. Kan vel ikke være bra? :klø:

Skrevet

eggehvite skal visst være helt supert...

(men om det frister så mye da, er en annen sak)

Skrevet
Er visst paraben i den. Kan vel ikke være bra? :klø:

jeg aner ikke, men regner jo med at den kan brukers når man prøver å bli gravid i og med at den er fertilitetsvennlig..

og siden de selger den på billige-tester. men jeg vet ikke for jeg har ikke prøvd den selv.

noen andre som har prøvd den?

Skrevet

Jeg må jo spørre..Er det sånn at det minsker sjansene mye, eller er dette noe som de som sliter veldig med å bli gravid bør tenke over?

Jeg bare spør..Prøver ikke å bli gravid (driver og overtaler mannen.. :fnise: ), men jeg har ikke lyst til å bli hysterisk den dagen vi skal begynne å prøve..

Gjest Gjest_kira_*
Skrevet

Ja det lurer egentlig jeg på også.... Er det liksom sånn at littegrann spytt etter normalt forspill (unnskyld detaljer) vil drepe sæden?

Kjedelig å sex da, tenker jeg....og det høres jo ikke helt logisk ut....

Skrevet
Jeg må jo spørre..Er det sånn at det minsker sjansene mye, eller er dette noe som de som sliter veldig med å bli gravid bør tenke over?

det vet jeg ikke, men regner med det gjelder sånn generelt for alle.. det er nok sikkert best å unngå det hvis man prøver i og med at det blir vanskeligere for sædcellene å svømme..

• 3 uker senere...
Skrevet
det vet jeg ikke, men regner med det gjelder sånn generelt for alle.. det er nok sikkert best å unngå det hvis man prøver i og med at det blir vanskeligere for sædcellene å svømme..

Blir det vanskeligere å svømme? Jeg ville tro det er ganske fuktig i skjeden fra før - litt "væske" fra eller til kan ikke gjøre noe eller :sjenert: Noen glidemidler har dog sæddrepende effekt selv om det er langtifra noen prevensjonsmiddel. På Durex Play står det at den ikke er sæddrepende og må trygt kunne brukes da :sengekos:

Skrevet

jeg er veldig usikker, som jeg har sagt tidligere og..

men har hørt at noen glidemidler er så seige at det blir vanskeligere for sædcellene å komme frem...

Skrevet

Det samme har jeg hørt, men vi tok sjansen på å bruke litt glidemiddel likevel, og det gikk jo fint, det :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...